e個夏天好熱丫-_-"
都真係冇咩點出過街
係之前果1,2日去左mega box果邊玩(有小雲小吉丫)
e個月真係發生左好多事...
拎成績表,同老豆嘈,見社工 都唔知話咩好
不過 對我最重要都係
食得好 訓得好 同埋....
識下女仔 聽下歌仔 煮下飯仔咁啦
不過 而家都過緊一個人既日子啦
仲點樣同佢煮飯仔呢...
都係做實習電車男好了