一個傻仔冇野做 走去打blog o既blog...
e個係我同好多朋友ge blog
歡迎大家留言...
ChiTim1006
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1082
ChiTim1006
暱稱: 添=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
睇戲~"
•
右過一日...
•
星期六 開心 好玩>...
•
失落...
•
發生好多事...
文章分類
•
全部
(72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2009 年 10 月 (1)
•
2009 年 09 月 (3)
•
2009 年 08 月 (2)
•
2009 年 07 月 (1)
•
2009 年 06 月 (1)
•
2009 年 05 月 (1)
•
2009 年 10 月 (1)
•
2009 年 09 月 (3)
•
2009 年 08 月 (2)
•
2009 年 07 月 (1)
•
2009 年 06 月 (1)
•
2009 年 05 月 (1)
•
2009 年 04 月 (3)
•
2009 年 03 月 (10)
•
2009 年 02 月 (15)
•
2009 年 01 月 (23)
•
2008 年 12 月 (12)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
chasle1222
kaiech
loveCCP
s99100443
ungman
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 30
今日人氣: 15
累積人氣: 1082
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 8 月 8 日 星期六
開心 唔開心 都係一日~~
分類:
未分類
動漫節完左啦~
我都入左唔少野呢~
有fd問我仲讀唔讀
家陣...我自己都唔知自己想點
升到...緊升啦!
升唔到...右點好呢!?
我自己仲想點...
開心同唔開心我真係唔識分啦...
發表時間:2009-08-08 12:51 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 ChiTim1006 的日誌
)
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 ChiTim1006 的日誌
]