琴日自己1個人去睇in花~
唔知點解~好開心....行係南環湖上~ 我見到我多我識ge人~
其中包括佢" 或者係緣份~茫茫人海中~ 我見到佢~見到佢笑."]
或許~尼個就係愛1個人~...希望佢幸福........ ><
我係男人~ 我有責任保護自己愛ge女人...@@
無論~ 我愛的你~有冇睇到尼篇blog~ 只要你幸福~我做咩都得........
你知道~我愛ge人係你~ 我別無所求....
我囍你"
我唔應該甘~放低la." 我仲有兩個老婆~
哈" 大學同車......