beacause..I love U
i hope my love is you...
Chi_Heng
暱稱: ..志恆
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-02
N0n
生活如是
在乎.
NEW LIFE'
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 204
今日人氣: 39
累積人氣: 1660
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 2 日  星期五   晴天


In花" 愉快 分類: 未分類

                       琴日自己1個人去睇in花~

        唔知點解~好開心....行係南環湖上~  我見到我多我識ge人~

        其中包括佢"  或者係緣份~茫茫人海中~ 我見到佢~見到佢笑."]

        或許~尼個就係愛1個人~...希望佢幸福........ ><

         我係男人~ 我有責任保護自己愛ge女人...@@

         無論~ 我愛的你~有冇睇到尼篇blog~  只要你幸福~我做咩都得........

         

        你知道~我愛ge人係你~  我別無所求....

        我囍你"

 

             

          我唔應該甘~放低la."    我仲有兩個老婆~

          哈" 大學同車......






訪客留言 (返回 Chi_Heng 的日誌)


Nick_ 於 2009-10-03 01:29 PM 發表:
唔關你事就唔好咁多口la"
依家k欣又唔系你條女"
多事佬"
你重味有資格同人地條女去講嘢"
死傻仔"
咁大個人都唔化"
真系...
話你on_nine你又嬲"
Fuck
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bosco_dont 於 2009-10-02 05:39 PM 發表:
我都有去呀 =]
但見唔到你 =-=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MAN615 於 2009-10-02 03:01 PM 發表:
一個人睇in花好無隱wor

CM=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]