今日`
番學校崇拜,勁悶喔>3<
跟住,崇拜完之後....
到我最中意個一刻啦` 嘰嘰嘰xD*
就係抽獎` 同咪食野啦`-V-"
勁無奈喎` 我抽倒一排糖` -3-"
不過有2份禮物收,我已經巧開心嚕*=)
食完野之後, 番屋企`xP*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
-♥預祝大家::
♥♥聖誕節大快樂`♥♥
希望大家系今年既聖誕節,
可以同自己真心相愛既愛人一齊開開心心咁度過♥`
♥*/\/\ERry ChriSt/\/\aS*♥