̄w ̄
ChildishTao
暱稱: 青蛙
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-15
2010-09-14
2010-09-12
2010-09-12
2010-09-10
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 220
今日人氣: 1
累積人氣: 3400
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 12 日  星期一   晴天


2009-10-12 分類: 未分類

由聽日開始...我會帶書包返學嫁La..

要做返個好學生..而且要做個成績優異嘅studenT..

唉..老師又捉我頭髮La..超衰囉...

其實讀書關頭髮長同啡..咩事姐..??

Who can teLL mE..>3<

成日都落雨...好煩丫..   

隻手好返好多la..想打波添..=P

中學生涯..只有Fd同籃球陪伴我...>w<

好足夠架la...[ 安慰自己的話 ] ...

 

I lovE my Fd..^^



2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


2009-10-11 分類: 未分類

Today 同尋日一樣..訓到好晏..

又係丫Yan叫醒我..

如果佢冇叫我..我可能仲訓緊..

之後同屋企人去銅鑼灣食luncH...

嘩...好多野食丫...^^

...

又食唔曬添...>3<

食完野...差唔多3:00..YanYan豬應該差唔多跳完舞..

所以我等佢放....等左半粒鐘..終於等到La...

跟住一齊返屋企..再去溫書書..

溫完書..一返到homE就訓着左..

岩岩先醒.....宜家又訓Lu...^^

GoodnighT..everybody..!!



2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


2009-10-10 分類: 未分類

今日超攰...唔想起身...

直至Yan豬放左學..返到屋企打俾我..先醒...><

醒左之後..去食野同補習...

補完習同牙奶打左陣波..

終於等到夜晚la...

YanYan公主..打完沙排之後..返屋企換衫..

再同小弟出Mk買野...同have DiNNer...^^

我地食左好多野丫....>3<

食左朱古力雞蛋仔...麵麵...糖糖..

又飲左胚芽可可...=P

好豐富丫...=]

Today我同YanYan豬都各買左一件3..

又買左件俾肥郎..因為佢就快生日..!!

唔打la..好攰..本來仲有好多野講...

但係我要訓教Lu...

超Happy...嘻嘻...

日日都係咁就好la...[ 講下炸 ]......哈哈



2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


2009-10-09 分類: 未分類

今朝早上...係我開學以黎...

最最最唔開心嘅一日...因為.................. 唔想再提....

唉...搞到冇曬心情...冇曬心機...成日都悶悶不樂..

今日放早丫.....

一放學就返屋企訓教....

訓醒就去左補習...跟住就練波..

雖然隻手未好返...但係我都想練..

去到練波..見到好多唔想見到嘅野...><

有D人好暴力...完全係打人多過打波..!!

有D俾人打完...都仲扮冇事..繼續打波...其實好傷../3\

..我唔想見到咁丫...

打完波...收到一張信信...一首musiC..好好聽..^^

超鍾意丫...=P

希望果D內容係真嫁la....

今日有唔開心嘅時候...好彩都有開心嘅時候炸...

唔G聽日會發生咩事呢...???

期待......



2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天


2009-10-08 分類: 未分類

Today 有個仆街 打我傷左果隻手...

搞到我放學冇得打friendly [友誼賽]

唉...好痛丫....

 

補完習陪人地返屋企...因為佢驚驚....

聽日便服日丫...穿靚D先..^^