◆自問愛你1個*`堅持無人可破 !
*``Φ° .°.. 愛情就像毒品

。往往令人沈迷至死*[]
Chim681428
暱稱: ㄘ*衰£×囡 ∮;:/\
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
`||▋開反個新日記啦 ...
2006-09-14
貪新忘舊ga佢會令我討...
今日見倒呀聰
love LOVE lOVE
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

2006 年 8 月 20 日  星期日 雨天

                                                

           ↘甘日陪唔倒呀豪↗**

 

      

           

琴日同呀豪去左食蒲國餐,我各得戈倒d ye都唔算好味..呀豪都

係咁各得lo..佢話可能係甘次叫戈d  ye唔同,so唔係咁好食..!!

~hehe..我各得最攪笑ga係我唔識剧扒,,,講真~真係各得好好

笑lo..呵.佢知我唔識?..我feel倒佢真係好細心咁教我,,戈陣我

都林住是但咁渣住?,點知比佢識串左我唔識,,戈陣其實我各得

都有d魚嫁,不過都算啦.!!!自從同左佢一齊知后呢..我晚晚都係

8:30呢個time出去..有時都會唔反home訓,,because同佢一

齊真係好happy呀..so就係咁同呀媽右曹交我真係各得我

home戈d人好7黑人憎,,其實我各得我同佢地根本就唔岩...都

唔知做咩我會係佢ga女...唉..!真係好7煩呀.!!!佢話我晚晚都

出去,,右唔反home訓,.比人攪大左個土唔好反黎搵佢wo..喂..

大佬呀..??我會唔會呀??吊佢呀..???都唔明佢做咩會林倒我咁

lo...真係好唔明就係咁..甘日我先唔出去..費是右話咩咩..煩倒

hi咁...唔爆粗吊佢我就唔係許佩珊呀??真係好hi下佢.仲有佢講

呢d都唔同佢計啦..仲正倒我失頭戈流血...同埋魚曬..正死on

9..你地d人最中意就咁講佢係你呀媽黎嫁..唔可以咁話佢嫁..我

各得你地同我講呢d  ye都係費ga..佢係我呀媽咁右點姐...我

一向都係好唔中意佢嫁啦..~!!仲超撚憎9佢,,唉.,....都5想講佢

啦..佢好樣衰呀,,,,hi倒爆~~!!!!琴日我都算早反home啦,,3

點幾啦同呀豪行反去,,佢嫁車大盤嫁ma..費是啦..米同佢行反

去lo,,琴日佢話佢個心啦住啦住..有一仲好唔同ga feel..我陪

倒佢姐,佢話好似各得同我散左咁..~!!我同佢講戈番說話,,佢

動倒流左小小眼淚出黎,,我各得我講戈番說話都冇咩姐ma..

真係好唔明呀...我問佢唔happy係米因為我..??佢話唔係 

~but我真係唔多信,,算啦...人都會有唔happy..係米先//?? 

wo,,講反起我同佢點識就攪笑lo..戈陣我部腦米壞左ga我米

lo去正LO...佢話第1眼見倒我好得意..=.=得意..??唔係掛??

第2日我去LO機戈陣..佢話戈陣真係好想識我..攪笑~!!LO左部

機知后反倒HOME一陣佢就打比我問我同佢做FD得唔得,,我緊

係話得LO..SO戈晚就同佢出佳LO..就戈日姐MA就同左佢一齊

啦~~!!係米好攪YE呀????

                          

 

 

刊登時間︰2006-08-20 05:06 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]