| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 8 月 20 日 星期日 |
 | |
↘甘日陪唔倒呀豪↗**
|


琴日同呀豪去左食蒲國餐,我各得戈倒d ye都唔算好味..呀豪都
係咁各得lo..佢話可能係甘次叫戈d ye唔同,so唔係咁好食..!!
~hehe..我各得最攪笑ga係我唔識剧扒,,,講真~真係各得好好
笑lo..呵.佢知我唔識?..我feel倒佢真係好細心咁教我,,戈陣我
都林住是但咁渣住?,點知比佢識串左我唔識,,戈陣其實我各得
都有d魚嫁,不過都算啦.!!!自從同左佢一齊知后呢..我晚晚都係
8:30呢個time出去..有時都會唔反home訓,,because同佢一
齊真係好happy呀..so就係咁同呀媽右曹交我真係各得我
home戈d人好7黑人憎,,其實我各得我同佢地根本就唔岩...都
唔知做咩我會係佢ga女...唉..!真係好7煩呀.!!!佢話我晚晚都
出去,,右唔反home訓,.比人攪大左個土唔好反黎搵佢wo..喂..
大佬呀..??我會唔會呀??吊佢呀..???都唔明佢做咩會林倒我咁
lo...真係好唔明就係咁..甘日我先唔出去..費是右話咩咩..煩倒
hi咁...唔爆粗吊佢我就唔係許佩珊呀??真係好hi下佢.仲有佢講
呢d都唔同佢計啦..仲正倒我失頭戈流血...同埋魚曬..正死on
9..你地d人最中意就咁講佢係你呀媽黎嫁..唔可以咁話佢嫁..我
各得你地同我講呢d ye都係費ga..佢係我呀媽咁右點姐...我
一向都係好唔中意佢嫁啦..~!!仲超撚憎9佢,,唉.,....都5想講佢
啦..佢好樣衰呀,,,,hi倒爆~~!!!!琴日我都算早反home啦,,3
點幾啦同呀豪行反去,,佢嫁車大盤嫁ma..費是啦..米同佢行反
去lo,,琴日佢話佢個心啦住啦住..有一仲好唔同ga feel..我陪
唔倒佢姐,佢話好似各得同我散左咁..~!!我同佢講戈番說話,,佢
咁動倒流左小小眼淚出黎,,我各得我講戈番說話都冇咩姐ma..
我真係好唔明呀...我問佢唔happy係米因為我..??佢話唔係
~but我真係唔多信,,算啦...人都會有唔happy..係米先//??
係wo,,講反起我同佢點識就攪笑lo..戈陣我部腦米壞左ga我米
lo去正LO...佢話第1眼見倒我好得意..=.=得意..??唔係掛??
第2日我去LO機戈陣..佢話戈陣真係好想識我..攪笑~!!LO左部
機知后反倒HOME一陣佢就打比我問我同佢做FD得唔得,,我緊
係話得LO..SO戈晚就同佢出佳LO..就戈日姐MA就同左佢一齊
啦~~!!係米好攪YE呀????

|
|
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 43 | »
|