

琴日上下上下網見有d悶,右唔知去邊,,,米問下fuk fuk一陣去邊lo..佢都話好悶唔知去邊...佢同我一樣都係咁
悶,我米問下佢去佢屋k得唔得lo..佢話冇所謂,根住沖左個良就搭車去佢屋k lo..坐左一陣我地就出左去,,佢話陪佢lo d野
佢lo完野都7點幾,,,,差唔多8點lo..我地同埋啓豪就去左媽閣戈間銘記食飯,,,戈倒d野都幾好味ga// 好味!!~~
食飽飽右唔知去邊,,我問佢一陣去邊,,佢話去西灣..但係我右唔想見倒呀峰.因為佢成日串我..搞倒我要迫住迫住咁反左屋k
戈日係我歷史以黎咁早反屋k,,,,,平時都係天光先反去.我話我反去啦..洗車戈陣見倒呀琪,佢話我做咩咁早反去..我都唔知點
答好,so我都冇答倒佢...根住fuk fuk車我反屋k//點知係關習戈間m記付近倒見倒詹s..蕉頭佢地,,佢地望住我..佢地可能
各得好怪..點解我會係fuk fuk架車倒ga??佢地直行直過連hi都冇同我講~唔通要我自己同佢地say hi咩??fd woo..
招呼都唔打個..都唔知咩人黎嫁??不過我都冇乜點當佢地係我best fd囉~~因為佢地係我眼中真係好on 9///不過除左
詹s之外啦!!~但係我都有林過佢地有冇當過我係佢地best fd.......我各得冇lo...平時都唔會打下tel比我..唔通呢d都係
best fd咩....???有咩事都唔會關心下我..哎.!~ 就當我冇識過佢地啦.. 如果有一日你地知道我咁話你地ga話.
我係呢倒同你地講定sor先..?
反倒去一陣呀儀就打比我問我係倒做咩?戈陣都冇ye做米同佢傾左一陣lo..佢同我講反lock恩d ye/佢話
lock恩叫佢講叫我2後唔好搵佢..不過我都好內冇搵過lock恩.佢右問我同呀德點..我話早就散左啦..佢話呀德呢d人要唔耍
都係咁嫁啦~~根住傾左一陣就cut左線!!~~就去訓教,,戈陣右訓唔著..點知右林反d唔開心ga野..各得自己好衰,,,林林下d
眼淚右留出黎,,唉....... 真係唔知點做先岩??? 林倒成3點幾先訓,,,係我迷迷胡胡ga深夜4點幾fuk fuk好似打旖比我...
戈陣都唔想去聽,,點知媽咪聽左話佢做咩咁夜仲打比我..我都唔浬啦...我都繼續訓我ga教教豬... hehe
自從小白同我講左一番說話之後都好似冇以前咁傻啦..各得自己識林左..右各得小白同我講ga ye好有道理/
好多謝你呀~~~~小白...

|