| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 21 日 星期日  |
| 比賽對TIC |
分類: |
今日比賽...對TIC
2:0...stmc係2 or 0
5洗講拉~hehe
不過好想講
.Ms. Yuen無比到我落場
講真,,5明點解囉
5 gur ge係::比個死煩精落囉
跟住仲要換走Karmil囉
根本5關karmil事...
算~~
打完去左玩true or dare
笑爆wahaha
跟住番去睇男C
笑到.......全場以為我地din ge
其實5怪得我地
你地試諗下::平時打開藍球,,足球,,棒球etc ge人
練左3粒鐘.就去比賽
對手係聖心
打果陳..笑料百出
女C幫聖心打氣
Jeremy 果下抱住個波
Spencer果下救波
Lavern果'幾'下跌低
又見到個爆7人
又有個聖心肥婆...話自已靚女
好多好多..
打完食M記
跟住briank0請搭的士
好la e+要做Ex.Bk拉
有排做~bye~~
|
| 發表時間:2010-03-21 06:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|