| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 4 月 11 日 星期日  |
好飽.好飽.好飽.  |
分類: |
尋日,,發脾氣5黎....
我e+對有去果7個saY s0r2y先
講番今日.去源禾路打
首先知道男C贏左,,,,無野好講好
比個叻你地xD
跟住睇聖羅撒vs聖心
結果....係人都知la
跟住超好笑咁知道
男C今日有比賽
超5抵咁放棄左囉.......
跟住到我地自已打la
超級無敵爆hab!~~
排球隊ge知咩事[5知ge5洗問,,知ge5洗講]
雖然我真係好費
但係真係pround of果球''fu碌''
hehe~~
{{{{{{Karen 5洗5開心架
咪當豪比佢地囉
下年打女B[D2]
5緊要la,,下年再add oil!!!
但係5夠人打....e+招人喔~hehe}}}}}}
打完4妖去新城市
食super sandwiches[果陳係1點]
跟住食雪糕[1點9]
跟住食完喺'5知邊度'打波
跟住淨番我同Karen
首先去食糖園圓
食雪花冰+糖水[2點幾]
跟住食滿記
食左2樣野[4點]
跟住食許留山~~[5點]
跟住築地~[6點]
結論::飽死+肥死-_-
跟住歸家去~~~~
|
| 發表時間:2010-04-11 11:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
QQ_Tsz 於 2010-04-12 07:39 PM 發表:
w0w~ 好有錢...
|
|