| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 14 日 星期五  |
| 2010-05-14 |
分類: 未分類 |
好似好耐無打過lu
原因係自從手機上到網之後
就無用電腦上q00za lu
e+ CL堂'''
就上黎打下la:)
um....有咩講呢??
actually!!!!係無咩特別ge
嗯!!就講下考試la
就黎考試,,,
話咁快就過左一年-_-
上年又係咁,,今年又係咁
考試考d野又5識w0`
點算牙?!
有無人幫我溫書牙
Ge0g又5識
IS又5識
H&C又5識
中文又5識
我今次5可以再退步架拉!!!!
所以1定要努力溫書
好拉!由今日起,,我決定5再開電腦
講笑,,算拉,,都係遲d先算la-_-
|
| 發表時間:2010-05-14 12:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cecilia 於 2010-05-15 08:16 PM 發表:
算吧啦你!!
|
網主回覆
咩意思牙?!你身為我隔離位,,係應該幫我架=]]同埋都係因為你成日同我傾計炸xp Posted at 2010-05-16 12:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
auwai 於 2010-05-15 02:45 AM 發表:
你受咩刺激= =?
|
|
|
Ronlad 於 2010-05-14 11:14 PM 發表:
CM
|
|
|
Nic119 於 2010-05-14 09:21 PM 發表:
我都系無樣識xd comment(:
|
|