嘩嘩嘩(!)今次堅係勁耐無打
成個幾月打lu.所以呢..呢篇可能會長d
辛苦下大家拉xd
[P.S.呢篇"可能係"暑假唯一1篇]
大家記住留comment拉!!
嗯嗯.首先講下暑假頭果Part.~Australia
去左21日:)真係超好挽
英文有無進步5知
不過就肯定識左好多人
臨番HK果陳真係好好好好5捨得
I MISS AUSTRALIA !!!!!
跟住番到黎果幾日呢
都係約下fd出黎睇下戲行下街食下飯練下波咁
詳情5記得lu~因為實在好耐無打過bl0g拉xp
呢排就成日出佳佳
功課就無點做過-_-
真係好失敗!!
18號同黑炭影貼紙相
19號同Joyce,,Esther,,Daniel,,Kel,,Big Jake去ice-skating介
poor joyce比人介到...入醫院聯左7針;[
20號去左Ronald屋企挽,,跟住同mama行佳佳
21號番左teenzone同跆拳
好開心喔haaaaaaa
點知夜晚腸胃炎,,簡直想死!!
22號去左Kathy屋K
成30幾人:)
有馬循小,,沙循中.
成12點幾先番到屋企
至於今日呢,,
就係我ge大日子
出左去睇貓狗鬥多番
好好睇好好笑xddd
喺度.再次多謝全部有sd過sms,,FB留cm ge人
仲要多謝過禮物,,同我慶祝ge人
最重要就梗係睇緊我qooza同將會留cm比我 ge babii拉 :)
好拉.blog就打到黎呢
好似真係長左少少
不過5緊要拉^_^
都睇到黎呢度
就留埋個comm3nt先走拉
掰掰~C0MM3nT
|