+ my,,qooza 留番個cm俾我啦;;多多指教+


您已經停留了

 

ChinGNic
暱稱: Nicole Smile:)
性別: 女
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2011-04-05
2011-04-01
2011-03-17
2011-03-09
2011-03-05
文章分類
全部 (110)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 698
今日人氣: 11
累積人氣: 12857
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 23 日  星期一   晴天


暑假第1篇(!) 分類: 未分類

嘩嘩嘩(!)今次堅係勁耐無打

成個幾月打lu.所以呢..呢篇可能會長d

辛苦下大家拉xd

[P.S.呢篇"可能係"暑假唯一1篇]

大家記住留comment拉!!

嗯嗯.首先講下暑假頭果Part.~Australia

去左21日:)真係超好挽

英文有無進步5知

不過就肯定識左好多人

臨番HK果陳真係好好好好5捨得

I MISS AUSTRALIA !!!!!

跟住番到黎果幾日呢

都係約下fd出黎睇下戲行下街食下飯練下波咁

詳情5記得lu~因為實在好耐無打過bl0g拉xp

呢排就成日出佳佳

功課就無點做過-_-

真係好失敗!!

18號同黑炭影貼紙相

19號同Joyce,,Esther,,Daniel,,Kel,,Big Jake去ice-skating介

poor joyce比人介到...入醫院聯左7針;[

20號去左Ronald屋企挽,,跟住同mama行佳佳

21號番左teenzone同跆拳

好開心喔haaaaaaa

點知夜晚腸胃炎,,簡直想死!!

22號去左Kathy屋K

成30幾人:)

有馬循小,,沙循中.

成12點幾先番到屋企

至於今日呢,,

就係我ge大日子

出左去睇貓狗鬥多番

好好睇好好笑xddd

喺度.再次多謝全部有sd過sms,,FB留cm ge人

仲要多謝過禮物,,同我慶祝ge人

最重要就梗係睇緊我qooza同將會留cm比我 ge babii拉 :)

好拉.blog就打到黎呢

好似真係長左少少

不過5緊要拉^_^

都睇到黎呢度

就留埋個comm3nt先走拉

掰掰~C0MM3nT

 

 

 

 

發表時間:2010-08-23 07:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 ChinGNic 的日誌)


HungHung11 於 2010-08-26 10:34 AM 發表:
cM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ErnestNest 於 2010-08-25 10:14 AM 發表:
我黎聽歌∼cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~不過可能遲d會轉歌! :)
Posted at 2010-08-26 11:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Nic119 於 2010-08-24 08:36 PM 發表:
comment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cindyliu97 於 2010-08-24 02:37 PM 發表:
Comm3nt
遲左既''Happy birthday''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Emily5a1am 於 2010-08-24 12:53 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



janice105 於 2010-08-24 11:52 AM 發表:
comment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JoyceNg722 於 2010-08-24 11:31 AM 發表:
喂喂.
我同你溜冰果日有似係20號黎果bo -.-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dia1996910 於 2010-08-24 12:34 AM 發表:
HAHA生日快樂:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx.
Posted at 2010-08-24 02:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annielam008 於 2010-08-23 11:38 PM 發表:
生日快樂,傅小:)!!!!
我個summer 冇玩過,
sosad,
full of dance,
下年同你一班:D
3E~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

y0y0`
3E is the Best.(!)
無玩過就快d玩la``
Posted at 2010-08-23 11:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tomlo 於 2010-08-23 10:03 PM 發表:
長?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

長過你果d咪得囉.-3-
Posted at 2010-08-23 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]