+ my,,qooza 留番個cm俾我啦;;多多指教+


您已經停留了

 

ChinGNic
暱稱: Nicole Smile:)
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-05
2011-04-01
2011-03-17
2011-03-09
2011-03-05
文章分類
全部 (110)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 698
今日人氣: 20
累積人氣: 12724
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 17 日  星期五   晴天


2010-12-17 分類: 未分類

 呢兩日得果10度

凍到痴左線xd! 

各位朋友囝記住著多d衫拉:D

講下今日先~

朝早同肥哲搭的士番

唉就黎破產拉/_\

一個禮拜搭左3日,,

跟住番到去就緊係繁忙時間~~做功課拉

跟住maths鄧世昌上到黎

著住件橙色架褸笑死X)

不過佢著粉紅色定橙色

都係無阻我訓教架hahaaa

我今日一訓就訓左粒幾鐘;p

睇黎佢已經放棄左我

連叫我起身都五叫:)

跟住架physics就醒都五醒

可能因為天氣凍架關係

就甘又連訓左兩堂~好滿足^_^

跟住小息洛去食野

凍到我- -

之後上英文又係甘訓哈哈

上完英文就上文學同地理

文學一訓就俾人叫醒-3-

不過五緊要拉,,

Judy都係出於好意姐-[]-

之後Ge0g俾個map quiz成績嚇親

無訓過~

估五到竟然會合格:D

份份卷大大個IMPR0V3M3NT喺度~好開心

之後Lunch都無咩食野就去左睇孫中山

架車熱到焗到...無法用文字形容哈

甘就除晒d衫拉~

點知落車五記得著番

凍到我震足全程

跟住上番車黃佩玲問書

一抽就抽中我- -

好彩karen識同提我炸

如果五係實必死無疑!

跟住又好眼訓

就訓訓訓zzzzzz

好快番到新田圍

跟住出左沙田諗住買聖誕禮物

點知咩都買五到..

6點幾番屋企:)

淫哩佢地3個上埋黎~

不過好快就走左:]

 

唉我部虧機/____\

你幾時收到sms丫?!

我怕左你拉,,,,,

快d正常番拉please:'(

發表時間:2010-12-17 10:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ChinGNic 的日誌)


kiachung0327 於 2010-12-19 12:00 PM 發表:
Comn3nT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



judy_4a18 於 2010-12-19 12:33 AM 發表:
唔係呀 係楊老師叫我叫你起身架 -___-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下原來佢叫架-口-?
Posted at 2010-12-19 01:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MonkeyWong 於 2010-12-18 07:52 PM 發表:
你訓覺紀錄勁過我了xDD`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok拉:D  F.2試過lunch都無醒到
Posted at 2010-12-19 01:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyee313 於 2010-12-18 09:20 AM 發表:
cm;)
take care<3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingffssww 於 2010-12-17 11:35 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gzn124 於 2010-12-17 11:30 PM 發表:
下次再上:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇下本小姐心情好五好先拉:D
Posted at 2010-12-18 12:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



silvesterxp 於 2010-12-17 11:05 PM 發表:
你除哂D衫咪比人睇哂囉?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

傻囝老公:D
除晒冷衫姐~
Posted at 2010-12-18 12:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]