| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 17 日 星期五  |
| 2010-12-17 |
分類: 未分類 |
呢兩日得果10度
凍到痴左線xd!
各位朋友囝記住著多d衫拉:D
講下今日先~
朝早同肥哲搭的士番
唉就黎破產拉/_\
一個禮拜搭左3日,,
跟住番到去就緊係繁忙時間~~做功課拉
跟住maths鄧世昌上到黎
著住件橙色架褸笑死X)
不過佢著粉紅色定橙色
都係無阻我訓教架hahaaa
我今日一訓就訓左粒幾鐘;p
睇黎佢已經放棄左我
連叫我起身都五叫:)
跟住架physics就醒都五醒
可能因為天氣凍架關係
就甘又連訓左兩堂~好滿足^_^
跟住小息洛去食野
凍到我- -
之後上英文又係甘訓哈哈
上完英文就上文學同地理
文學一訓就俾人叫醒-3-
不過五緊要拉,,
Judy都係出於好意姐-[]-
之後Ge0g俾個map quiz成績嚇親
無訓過~
估五到竟然會合格:D
份份卷大大個IMPR0V3M3NT喺度~好開心
之後Lunch都無咩食野就去左睇孫中山
架車熱到焗到...無法用文字形容哈
甘就除晒d衫拉~
點知落車五記得著番
凍到我震足全程
跟住上番車黃佩玲問書
一抽就抽中我- -
好彩karen識同提我炸
如果五係實必死無疑!
跟住又好眼訓
就訓訓訓zzzzzz
好快番到新田圍
跟住出左沙田諗住買聖誕禮物
點知咩都買五到..
6點幾番屋企:)
淫哩佢地3個上埋黎~
不過好快就走左:]
唉我部虧機/____\
你幾時收到sms丫?!
我怕左你拉,,,,,
快d正常番拉please:'(
|
| 發表時間:2010-12-17 10:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
下原來佢叫架-口-? Posted at 2010-12-19 01:31 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok拉:D F.2試過lunch都無醒到 Posted at 2010-12-19 01:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
gzn124 於 2010-12-17 11:30 PM 發表:
下次再上:D
|
網主回覆
睇下本小姐心情好五好先拉:D Posted at 2010-12-18 12:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
傻囝老公:D
除晒冷衫姐~ Posted at 2010-12-18 12:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|