| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 22 日 星期三  |
| 2010-12-22 |
分類: 未分類 |
睇左突突拉:D
不過係同丫媽睇-,-
講下套戲先~
無咩大問題,,但係有幾個小問題xd
小問題就係有d位好悶- -!
同埋五夠書好睇:(
仲有就係,,戲院好凍-,-
次次都係甘凍@@
禮拜一都無咩特別:)
不過蕭希無番靜左好多xd
果日phy堂坐左佢個位
喺度傾計同挽~哈哈笑死:D
禮拜二即係尋日拉~
就調左禮拜五d堂-3-
我最中意果d堂全部都無晒:'(
唉陰公-口-
跟住放學就出沙田買card card;p
夜晚開始寫.
寫到一點半
好眼訓@@!
今日呢~~~~
就聖誕聯歡(k)
好開心喔真係> <
完全無諗過有甘多禮物:)

雖然攞到痴筋
但係都好多謝你地丫:]
多謝有禮物送俾我架人.
多謝有card card寫俾我ga人
多謝有同我講過merry christmas ga人.
不過我好失敗喔:(
d card寫晒俾人都五係真係派晒-3-
禮物又無送俾人:'(
唉好失敗喔!!
放學喺405坐左勁耐xd
仲俾brianko整跌左hahaaa`
超痛囉真係!!! BRIANK0!!!
瘀左丫我,,睇黎你要減肥拉哈哈
跟住又拍猜皇帝;;
真係好無聊不過好開心^u^
跟住同marco佢地去富豪neway
多人到喊-_-
等左成粒鐘t.t
仲見到HMK笑死拉xdd
又撞到jerry佢地
又撞到十蚊份佢地
總之撞到好多人:)
上K入到K房原來五係唱歌ge heheeee`
喺入面挽到癲晒,,
內容五多講拉xd因為有d 18+
跟住6:30走
點知無車-0-
跟住就同marco行到番車公廟
佢全程仲要幫我攞晒d禮物
thanks喔<3
番到黎7點幾哈哈~
的今晚超凍丫各位babe記住著多件衫拉
因為我都已經病左lu > <
小心身體喔你地=)
|
| 發表時間:2010-12-22 11:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
第二仔史迪仔邊個送架?? 中意我送俾你果份呢... 簡左好耐架.
|
|
|
gzn124 於 2010-12-22 10:55 PM 發表:
唔悶喎..
|
|