+ my,,qooza 留番個cm俾我啦;;多多指教+


您已經停留了

 

ChinGNic
暱稱: Nicole Smile:)
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-05
2011-04-01
2011-03-17
2011-03-09
2011-03-05
文章分類
全部 (110)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 698
今日人氣: 7
累積人氣: 12711
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 22 日  星期三   晴天


2010-12-22 分類: 未分類

 睇左突突拉:D

不過係同丫媽睇-,-

講下套戲先~

無咩大問題,,但係有幾個小問題xd

小問題就係有d位好悶- -!

同埋五夠書好睇:(

仲有就係,,戲院好凍-,-

次次都係甘凍@@

禮拜一都無咩特別:)

不過蕭希無番靜左好多xd

果日phy堂坐左佢個位

喺度傾計同挽~哈哈笑死:D

禮拜二即係尋日拉~

就調左禮拜五d堂-3-

我最中意果d堂全部都無晒:'(

唉陰公-口-

跟住放學就出沙田買card card;p

夜晚開始寫.

寫到一點半

好眼訓@@!

今日呢~~~~

就聖誕聯歡(k)

好開心喔真係> <

完全無諗過有甘多禮物:)

雖然攞到痴筋

但係都好多謝你地丫:]

多謝有禮物送俾我架人.

多謝有card card寫俾我ga人

多謝有同我講過merry christmas ga人.

不過我好失敗喔:(

d card寫晒俾人都五係真係派晒-3-

禮物又無送俾人:'(

唉好失敗喔!!

放學喺405坐左勁耐xd

仲俾brianko整跌左hahaaa`

超痛囉真係!!! BRIANK0!!!

瘀左丫我,,睇黎你要減肥拉哈哈

跟住又拍猜皇帝;;

真係好無聊不過好開心^u^

跟住同marco佢地去富豪neway

多人到喊-_-

等左成粒鐘t.t

仲見到HMK笑死拉xdd

又撞到jerry佢地

又撞到十蚊份佢地

總之撞到好多人:)

上K入到K房原來五係唱歌ge heheeee`

喺入面挽到癲晒,,

內容五多講拉xd因為有d 18+

跟住6:30走

點知無車-0-

跟住就同marco行到番車公廟

佢全程仲要幫我攞晒d禮物

thanks喔<3

番到黎7點幾哈哈~

的今晚超凍丫各位babe記住著多件衫拉

因為我都已經病左lu > <

小心身體喔你地=)

發表時間:2010-12-22 11:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ChinGNic 的日誌)


Emily5a1am 於 2010-12-24 12:26 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JoyceNg722 於 2010-12-23 09:19 PM 發表:
第二仔史迪仔邊個送架??
中意我送俾你果份呢...
簡左好耐架.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PuiShan0305 於 2010-12-23 01:04 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smile_angel 於 2010-12-23 10:19 AM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



simon_hkh 於 2010-12-23 08:29 AM 發表:
好勁喎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MonkeyWong 於 2010-12-22 11:40 PM 發表:
隻公仔你有了xD`~哈哈唱k~xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingffssww 於 2010-12-22 10:56 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gzn124 於 2010-12-22 10:55 PM 發表:
唔悶喎..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]