| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 2 月 16 日 星期三  |
| 2011-02-16 |
分類: 未分類 |
今日調左位lu:)
超開心丫!
又同karen坐
某某人同某某人同某某人仲有好多個某人
實好妒忌我拉xd
上geog同maths堂
眼訓死我...
坐第一又訓吾到喎-_-
跟住hnc同co就平平靜靜甘過拉~
小息俾幾個衰人扔左我隻3眼b
好彩我夠高攞得番*V*
跟住VA就幾high既^v^
笑到kai左=)
跟住lunch去左同mrs yu食拉
跟住食完上到課室
我隻3眼b又失左綜:(
原來又係兩個衰人拐走左佢:'(
不過最後因為3眼b太愛我既關係~
自己過番黎xd
跟住中英兩堂都係....
好嘈好嘈-口-
放學同brianko同吳奇打交;)
我甘叻吾洗問就緊係贏左拉^u^
之後就喺405 hea
笑到真係肚痛
超耐無甘開心拉!
好舒服=]
跟住落去諗住打波果陣
karen行行下仆親
坐左喺地下xd
笑到我kai左
落到去打左陣波拉
跟住見到wilson攞住可樂
就話要飲拉
點知佢真係俾我-___-
好耐都無試過甘好人:S
所以我就無飲lu
點知條仆佳tomlo就喺度搞到我跌親
開頭都無咩事架~
不過行行下就流血-,-
跟住走果陣有3個人上黎陪我行落去:D
行到番顯徑上左佳頂
跟住......就走左=v=
去左坐千秋
有人變魔術俾我識穿左;p
下次練多幾次拉;)
7點幾番左屋企
唉好攰丫
今個禮拜好似過得甘慢既:S
日日都捱得好辛苦:(
幾時先放假?
幾時先無野做?
幾時先咩都吾洗諗?
幾時先可以訓多次12粒鐘?
幾時先...........
今日星期三
仲要捱多兩日t^t
吾該d時間過得快d拉:)
掰掰~~
|
| 發表時間:2011-02-16 08:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|