+ my,,qooza 留番個cm俾我啦;;多多指教+


您已經停留了

 

ChinGNic
暱稱: Nicole Smile:)
性別: 女
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2011-04-05
2011-04-01
2011-03-17
2011-03-09
2011-03-05
文章分類
全部 (110)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 698
今日人氣: 48
累積人氣: 12846
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 16 日  星期三   晴天


2011-02-16 分類: 未分類
 今日調左位lu:)
超開心丫!
又同karen坐
某某人同某某人同某某人仲有好多個某人
實好妒忌我拉xd
上geog同maths堂
眼訓死我...
坐第一又訓吾到喎-_-
跟住hnc同co就平平靜靜甘過拉~
小息俾幾個衰人扔左我隻3眼b
好彩我夠高攞得番*V*
跟住VA就幾high既^v^
笑到kai左=)
跟住lunch去左同mrs yu食拉
跟住食完上到課室
我隻3眼b又失左綜:(
原來又係兩個衰人拐走左佢:'(
不過最後因為3眼b太愛我既關係~
自己過番黎xd
跟住中英兩堂都係....
好嘈好嘈-口-
放學同brianko同吳奇打交;)
我甘叻吾洗問就緊係贏左拉^u^
之後就喺405 hea
笑到真係肚痛
超耐無甘開心拉!
好舒服=]
跟住落去諗住打波果陣
karen行行下仆親
坐左喺地下xd
笑到我kai左
落到去打左陣波拉
跟住見到wilson攞住可樂
就話要飲拉
點知佢真係俾我-___-
好耐都無試過甘好人:S
所以我就無飲lu
點知條仆佳tomlo就喺度搞到我跌親
開頭都無咩事架~
不過行行下就流血-,-
跟住走果陣有3個人上黎陪我行落去:D
行到番顯徑上左佳頂
跟住......就走左=v=
去左坐千秋
有人變魔術俾我識穿左;p
下次練多幾次拉;)
7點幾番左屋企
唉好攰丫
 
 
今個禮拜好似過得甘慢既:S
日日都捱得好辛苦:(
幾時先放假?
幾時先無野做?
幾時先咩都吾洗諗?
幾時先可以訓多次12粒鐘?
幾時先...........
今日星期三
仲要捱多兩日t^t
吾該d時間過得快d拉:)
掰掰~~
發表時間:2011-02-16 08:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ChinGNic 的日誌)


wingffssww 於 2011-02-17 06:06 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



simon_hkh 於 2011-02-16 09:34 PM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]