派卷呀... ( 中文 & Eng ) 以為又死得...點知又死唔去...
哈哈~ 中文 作文 & 綜合 都合格 最緊要既係 , 連 Eng 作文都合格喎~!!! 因為 , 年年 Eng 作文都係差一分先合格 ......