x°Ch!nG﹏Tree =]
Tree﹏°I DO?
Ching365
暱稱: x°ch!nG﹏珍寶珠
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
復活假既活動@@
好耐冇打Blog啦>,&...
唉唉><"
Hap!
+油+油
每月文章
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 20
今日人氣: 2
累積人氣: 297
2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天


好耐冇見@@ 分類: 未分類

Hal-O-好耐冇見啦@@有冇掛住我哇!?{唔好同我講,我驚傷心><"}講番Li幾日既活動先@@

23/3:學界第一場@@好緊張><"

唔知D對手強唔強!?點知去度曉光街室內運動場睇左兩場波..

果4間中學都唔識打波-O-到我地學校打啦!!

咇咇響起左後...我好驚我自己打得唔好..又驚輸><"

點知係我失波果陣沈sir俾左好多鼓勵我呀!!^^我先冇咁驚..嘻=]

到左第二盤果陣..呀sir話唔好俾人地拎多過10分..點知我地達成左願望^^

完左之後..我地去左翠屏果度打波^^好開心!!落住好大雨都照打..好正哇..=]

24/3:學界既第2場@@

係花墟3號運動場度打>3<"

點知行度果邊即刻落雨..好掃興><"

次次去親果度都落雨既!!唔開心哇><"

我地走果陣佢就唔落雨!!個天玩人既..嗚嗚><"

之後我地行番出去食Lunch....果度D粥好大碗@@

食度我地飽哂!!

之後我打去番果個玩人既運動場度打波@@

個地就濕但我地照打^^我地仲同班話人撚樣既撚樣開Game!!勁搞笑..

我地驚跌親就去拎個水車整乾個地...打左一陣又落雨..真玩野囉!!

之後我地係果度見到D賓賓打排球!!

佢地好勁哇><"

但佢地穿D衫仲搞笑..我地係度笑..個波黎度都唔知..哈哈=]

我唔打住啦!!

番到屋企再Po番D相相俾你地睇..=]

記得留cM呀!!=]

 

 






訪客留言 (返回 Ching365 的日誌)


SuSaNnAJoDY 於 2008-02-29 08:39 PM 發表:
係牙!!!果日真係好好笑牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]