仲以為義工講座會好悶添,
點知都唔係啫~^ ^
玩左好多野,
估唔到我同斯雅n'嘉寶仔玩「1指神功」甘合拍^U^
蒙眼個陣,
Sunny Sir都唔知帶左我去邊,(好似好遠甘)
返黎個陣,
撞左n次= =
我地E3攞第3名>U<
E1攞冠軍,
有糖糖食好開心丫~