今日都係忙去溜冰D野…
其實都唔算忙==…
今次都冇咩人黎…
老蕉唔黎…
肥蜂唔黎…
呀金想黎但唔黎得…
好似去美食博覽…
呀金呀…
記得買手信唷…~^_^~
Tiffany 好似話天生唔「雀」得溜冰鞋…
就算唔係…
佢家姐都唔會俾Tiffany 黎la…
我地去西九龍中心喎…
佢家姐連沙田都唔俾佢出la…
Joyce 去左宿營…
今日番…
我今晚打去佢屋企…
唔知邊個話佢訓左…
可能去完宿營累瓜…
希望1d 30同Joyce 去la~~
___________________________________________________________
今日3點先起身…
呵呵…
係俾媽媽叫醒去羅書…
我去到粉嶺…
搵左媽媽…
等埋叔叔…
就去食野…
食完野…
去左粉嶺花都個跳「棗」市場…
買左珠珠…
之後已經5:30…
即刻去乘車…
去到聯和墟…
媽媽去羅錢…
我就同叔叔去羅書先…
用左$100書卷…
羅獎真好…
加埋之前賣舊書…
媽媽話起碼平左$300…
之後番屋企…
坐左陣就去婆婆到囉…
行過樓下…
拎左蛋蛋…
好開心唷…
之後食飯…
食完飯…
就同媽媽番屋企囉…
之後媽媽俾人叫左去食宵夜…
之後玩電腦…
噢…
媽媽回來了…
又有薑蔥蟹食囉…
掛住食…
唔打了…
Bye Bye~~
|