× ° ﹏ 呀靖↘
開日記la~~
咁遲開好似好out喔…><
希望有多D人睇la~~
同多D人留言la~~
最後…
歡迎黎到我既日記~~
Chinghei0325
暱稱: × ° ﹏ 呀靖 ↘
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-12
2007-01-11
2007-01-10
2007-01-09
2007-01-08
文章分類
全部 (132)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Mero
メロメロパーク
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 20
今日人氣: 18
累積人氣: 6404
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 11 日  星期一   晴天


2006-12-11 分類: 未分類

今日番到去問瑩瑩知唔知幾時批聖誕聯歡去OP張家長信…

佢話都冇交喎…= =

姐係去la…= =

食屎吧…= =

冇人同我講…= =

佢地2個都知…= =

淨係我唔知…= =

食屎吧…= =

中文…

講書囉…

數學…

我有D明點計lu…

不過而家先明有鬼用?= =

小息…

落去Canteen搵金金、欣欣小煎堆、瑩瑩…

同佢地狂揮手…XD

我見到有人學我同笑我…= =

算吧…= =

笑咪笑囉…= =

唔緊要的…= =

科學…

我有一個好神奇的問題…

點解老蕉可以咁聰明?XD

太神奇了…XD

研習…

好唔鐘意上研習…= =

可以快D完嗎?= =

午膳同金金、瑩瑩去圖書館…

之後落Canteen…

個條粟米腸…XD

咬開真係有粟米粒嫁…XD

英文…

頭5個我識喎…XD

放學…

叫小曦曦過黎…XD

之後話"金金有野同你講呀…"XD

小曦曦臉紅喎…XD

金金又怕醜喎…XD

跟著我同小曦曦講"金金托我同你講…生日快樂呀…"XD

跟著係小曦曦面前同瑩瑩扮"曦曦哥…金金妹…"XD

好核突…XD

之後走lu…

去名都M記…

為左個5蚊計左勁耐…= =

之後走lu…

金金、瑩瑩陪我去搭270…

之後佢地去衛訊…

之後我番到婆婆到…

食完野就訓lu…

佢地今日冇叫我起身食飯喎…

我訓醒已經8:30…= =

之後番屋企…

番到屋企開電腦…

Msn…

呵…

今日唔洗做功課喎…

做晒lu…

好野~~

P.S.呢陣開始Ok凍…

凍D凍D再凍D…XD

好想過個勁凍既Christmas同新年…XD

仲未買聖誕卡呀我…= =

好煩…= =