| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 8 日 星期三  |
| 換新mon lu… |
分類: 未分類 |
今日1點幾醒左…
之後睇電視…
之後媽媽買左麥當當我食…
3:00幾換衫出去…
去深水涉買mon…
去到深水涉…
行左1條街…
買左件衫…
之後食左D野…
之後入黃金廣場…
睇左幾間…
買左個$1599的…
好貴…= =
不過我鐘意個款…XD
之後行多陣…
買左D野就搭小巴番上水…
之後上左屋企裝左個新mon 先…
有光點呀…
=3=…
頭先試機都冇事嫁…
=3=…
之後番婆婆到食飯…
之後走人…
番到屋企…
睇電視…
之後開電腦…
打日記…
唉…
今日冇溫過書呀…
=3=…
而家冇晒心機溫…
唉…
我而家冇晒目標…
根本唔知要溫D咩…
放乜假呀…
=3=…
搞到我個心散晒…
=3=…
唉…
唔想都要溫嫁la…
其實我U.T.既目標係…
中文:70以上…
英文:70以上…
數:75以上…
科學:75以上…
中史:75以上…
普通話:有45分已經好開心…= =
歷史:有60分已經好開心…= =
有D難…
不過我知我得既…
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 132 | »
|