事情已經準備得七七八八
仲有三日就走 真係話都無咁快
近日一到五時(下午) 4a個m群就係到問黎問去d考試範圍
睇見佢地真係覺得自己好幸福
曬命到呢到結束
溫左半個星期英文
先發現原來自己英文水平係咁渣
反觀慈幼d英文真係....
比人話過到去p3 d英文仲好過我
諗起真係有d自卑...
七月二十四日
如果我死唔去
就會係呢個日子返黎放一個月暑假
希望過到去可以快d適應喇
十一月十一日
好悶 好眼訓