今日已經是第十一日了..也許什麼都應該忘記了...琴日跟你說的話...是絕了一點...但是...是有必要的..
今日一早又起左身...去左飲茶..之後就返學校..
都叫做好彩..有番個排名..
或者可能係我自私作下了這個決定...sorry!