您已經停留了

  

                                                    

 

                                                                                                                       

 

  

 

  

ChoiKwan
暱稱: 菠菜,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
天氣指數-----死,,
改日記,,,,,,轉轉轉,,...
好熱阿,,,,,,
考試==''
落湯菠菜,,
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 105
今日人氣: 100
累積人氣: 4587
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天


"峰"狂,, 愉快 分類: 未分類

今個禮拜我好好好好好好開心+sweet sweet,,>3<''

第一個原因係我終於都病好番la ,,

第二個就係,,嘻嘻>v<''

禮拜1係我同阿峰ge 第一日日日日日日,,>V<''

個日好似好多人都知甘==''

不過算拉......

5知會有d 5好玩ge =,=''

之後第二日,阿峰佢body check,,

我同佢一齊放學,,

當中都有佢d superfans 跟住黎,,,,,,

因為佢要番屋企拎$$,,

甘我就陪佢la,,,,,,

上到佢屋企,,

雖然比我屋企係細左好多,,

但佢屋企d 野好令,,

坐左一陣就走人la ......

同佢check 完之後,佢送我番屋企,,之後佢去打機,,

禮拜3,,

個日係day 5,,係最無聊ge 一日......

早上坐273A 個陣,,見阿峰,,跟住同佢一齊番YvY''

個日我真係好眼訓,,好想訓阿..

但就黎UT la ..

幾眼訓都要聽ga la ......

唉,,

科學堂個陣d 實驗好無聊,,,,,,

波子係度做實驗,,我就眼甘甘o甘see住佢do,,,,,,

好無聊==''

晚上又要補習,,

由7;15分補到9:00,補多左time,,

我發覺呢,,

個miss講野講到好無聊,,,,,,

訓得甘制==''

真係5洗食安眠藥都訓到阿......

補完習,,做完homework 就一直長眠到第二日6;30,,

禮拜4,,

今日個喉嚨好番左9成,,

但都要戴口罩,,

放左學,,勁肚餓,,見到有條好成熟ge香蕉係度,,

對於病左差5多兩個禮拜ge我,,

日日都冇得eat fish,凍野,生果......

熬得好辛苦阿......

5理會3721,,食左sin算la ......

wakaka,,,,,,

好似係今日miss yuen話佢要去進修,,,,,,

所以要離開我地一排,,,,,,

有d 5捨得阿......>^<''

禮拜5覺得時間過得好快,,

好快就黎ut 拉......

好驚阿.......

今次一定要加油阿......

原本以為會好快放學ga ......

點知,,放學要去禮堂聽YY chow 講耶穌,,

係禮堂2c係最遲個班黎到,,

人齊la ......

YY chow 開始講la ......

原來係講d 廁所d 垃圾桶點阿,,

又話我地d 女冇可能甘恐怖ga ......

之後又講d 裙阿,,頭髮阿,,

痴線ga ......

前面頭髮,,(耳朵那邊)5可以留多過20條頭髮阿......

禮拜1可能要改變頭髮阿==''

聽左約45min ge 廢話就散la ......

我同水水一齊走拉......

陪登如妹去華明總站la ......

點知好黑阿,,

見到兩個miss ,,仲要同我地一班車阿==''

聽人講,,4;00-5:00係miss 巡察ge 黃金time,,

大家要小心d 阿,,

下定決心,,今日係最後一日戴口罩,,

以後點都5會帶!!

禮拜6,,

今日係愚人節,,

前幾年都有玩人,,但今年就破例,,冇玩,,

早上同阿媽出去左去,,

之後,,阿峰約我出去,,

我地去食日本野,,之後就去沙田睇戲,,,,,,

睇<<死神再3來了>>''

好恐怖阿∼︿∼''

睇到我心慌慌......

E家想番都覺得好恐怖......=︿=''

3;15分睇完,,散場..見到林x雄&曾君x,,,,,,

睇黎E 個新界真係細阿......

之後我地就同佢地分開左la ......

之後我地下去左沙田公園繼續談情說愛,,>V<''

談到5;00就走人拉......

個日真係好好好好好好開心+sweet阿......>3<''

仲有一樣野阿,,

晚上打長途比李嘉慧,,原本想玩佢,,(愚人節)

最衰佢老豆子係度整佢,,如果5係我地可以talk耐D tim......

不過佢話聽日放學打電話比我......yeah*

禮拜日,,

今日,8:30就起身,,

因為9;30 要補習,,==''

一起身,個肩膀同頸勁痛,,

可能尋日睇戲個陣坐得5好,,,,,,

今日起身就勁痛,,,,,,==''

唉~仲慘過訓"矮"頸~,~''

因為個補習miss有d 事,,

就成10:30sin開始補習,,,,,,

唉~冇得睇百分百感覺tim,,

聽個miss講左差5多兩小時ge吹眠曲,,

搞到我好眼訓,,好想再訓阿......

12:30就補完la ......終於,,

之後就同阿媽去食KFC,,

食完之後就去百老匯買print墨,,

買左$300,,阿媽媽贊作我$200,,>V<''

之後就同阿媽媽去買整"親文仔"ge 材料,,,,,,

因為就黎到清明la ......

每年我地都整ge,,,,,,

番到黎我就開始溫習la ......

溫到好累阿......

越溫越想訓,,==''

本來想扮訓係張床度溫習,,乘機訓教,,,,,,

但係都係比阿媽媽色穿左==''

唉唉唉唉唉唉,,,,,,

6/4就開始UT拉......

有d 怕tim......

都5知點溫習好......

唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉~~

死la ......聽日PE堂要XX,,點算阿,,5識tim阿 ==''

下個禮拜再分享D令我『峰』狂同開心,sweet ge 野la ......

 


 

 





訪客留言 (返回 ChoiKwan 的日誌)


Mwater 於 2006-04-05 04:27 PM 發表:
嘩!!鳳may都來留言bo@@
你驚5驚牙??菠菜
如果真係分左,,你會喊幾耐嫁菠菜!!
5溫書個d正一傻ge!!^^''
等6月係my最開心ge一個月!!
because呢!!
會冇左小過
都5知y會留咁多言俾你ge-_____-
好想去鍾嬸嬸個樹表演多一次我ge神蹟牙,,
$10蚊一盒飯!!but d菠菜多數好貴ge
哈''
- -'''岩岩溫左一陣math就來留言我係咪好好人呢??
放假你係咪又去''種菠菜''牙
記住5好番牙!!
依+好悶牙!!
y你5放你同你bf ge相上去日記到牙
搞錯牙
5留啦!!下次再來bye
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下?!
鳳微居然令水水甘驚??
神奇阿,,
如果真係分開左可能會傷心1個月多掛,,
我都5知ga ,,
但都希望5好散la,,
and希望佢5好飛我拉,,
如果5係,,我會仲傷心,,
唉∼
我E家要番大6 種菠菜拉,,
下次sin留番拉,,
886>3<''
 
 
Posted at 2006-04-13 07:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mwater 於 2006-04-02 11:20 PM 發表:
真係好sweet下牙!!!菠菜>.< 你要+油牙!! 死菠菜你星期1開始左都5講聲!! 好傷心牙 >___________< 要多過3個月08日牙!! 5係就5好來見我 ut唉 溫左陣就5想溫啦!! 好苦!! 依+5係我第二次大戰ge時間啦!! 秋怡同西君開始緊第一次大戰了!! 今次中立的我 要乖乖咁等待6月ge來臨 菠菜同你傾計真係好開心嫁!! 得閒開msn多d牙!! 等緊ut完牙>.< 牙我整好個xanga啦!! www.xanga.com/Wat_water 5算話好靚!! but我會轉用依個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
 
多謝多謝,,
水水幾時sin到你sweet阿??
我都想知道你d sweet野阿,,>V<''
菠菜係生ga,5係死ga,,>^<''
水水你傷心ge陣係放黃水定白水ga ??
希望真係可以多過3月08日拉,,
真係5想再hurt多一次,,
真係5想再cry多一次,,
希望自己真係找到真愛拉,,
我想好似其他人甘5洗溫習都可以拎好ge 成績阿,,
好佩服個D 5 溫習ge 人,,
如果e 次UT再5合格,,
真係可能出現家庭暴力阿,,==''
秋怡同西君又開始第一次大戰la ??
恐怖==''
why你要等月ge 來臨阿??
個日你結婚阿??
恭喜wo,,同邊個結婚阿??
你e 家會5會再用qooza ga ??
我會上去ga la ......>V<''
Posted at 2006-04-03 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



鳳may 於 2006-04-02 11:19 PM 發表:
真係幾sweet,sweet喎..好彩我醒目,睇得出^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

wakaka,,
好開心阿,,>V<''
真係o羊都暪5過你wo,,
TvT''
 
Posted at 2006-04-03 09:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]