
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 12 日 星期一  |
黒仔.......  |
分類: 未分類 |
|
今日....天氣好熱....
熱到我好黑仔.......
昨晚,明明將筆袋放在桌子上....但今天,忘記拿....
計算機也在筆袋裡.......
之後.....上地理堂,,又帶錯了書.......
記了兩次名字.....好慘阿........
但下午好好睬....老師在罵人(講道理).....成日5 洗上堂.....
好野......>V<"
放學重默一次過.....ok......!!
year .......
今日黒仔之於好so happy la ..........
ke ke .......>V<" |
|
|
|
|
|
笨文﹏2e30 於 2005-09-26 08:12 PM 發表:
 唔識呀
答啦
|
|
|
yeah 於 2005-09-26 06:39 PM 發表:
|
|
|
笨文﹏2e30 於 2005-09-21 09:18 PM 發表:
唔知呀,講黎聽下啦

|
|
|
yeah 於 2005-09-20 09:55 PM 發表:
|
|
|
笨文﹏2e30 於 2005-09-17 09:25 AM 發表:
|
|
|
yeah 於 2005-09-16 05:54 PM 發表:
|
網主回覆
Posted at 2005-09-25 11:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
笨文﹏2e30 於 2005-09-13 05:44 PM 發表:
|
網主回覆
|
我係上堂sin 至記得冇帶....
如果一早記得就肯定叫我老公(珠珠)借比我la ....
但我就係forget 左呢.......
唉.....
|
|
| Posted at 2005-09-25 10:58 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|