您已經停留了

  

                                                    

 

                                                                                                                       

 

  

 

  

ChoiKwan
暱稱: 菠菜,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
天氣指數-----死,,
改日記,,,,,,轉轉轉,,...
好熱阿,,,,,,
考試==''
落湯菠菜,,
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 105
今日人氣: 10
累積人氣: 4431
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 28 日  星期三   晴天


吻吻面,,拖拖手,,過生日,, 愉快 分類: 未分類

今日,,我生日阿.....

一番到學校,,好多人同我講''生日快樂''阿...

雖然要上學,,但又好開心阿.....ke ke ......

今日收到2 份禮物,,雖然5 多,,但好多人話late D比我....

唉~算la.....要好過冇....

原來偷情好好play ga,,,,偷偷摸摸的.....幾開心la.......

5 怪之得la......阿珠成日當住我面偷情.....原來甘好play ga wo....

想知我同邊個偷情,,keke,,只有同我偷情才知道......>V<''

仲有阿.....今日同偷情人拖手仔,,好好玩阿....刺激,,開心,,sweet,,

玩玩下,,有D 上癮tim,,,,,keke....

放學la....以為可以去play tim,,點知阿珠同水水要重默.....

唯有做Eng 抄走廊上的XX la......好采蚊蚊陪我姐,,

其實未抄之前,,蚊蚊係我放學時,,同我講左一聲''生日快樂''之

後就,,,,,,,,襯我5覺意,,kiss 左我一下,,我即時拿本簿擋住塊面,,

其實,,舊年聖誕節,,蚊蚊又襯我5覺意kiss 左我一下,,我ge 面初

吻就白白比左蚊蚊la....

一陣間,,燒美係度,,蚊蚊又襯我5覺意,,kiss 左一下,,今日,,我比蚊

蚊kiss 左兩下,,( 請大家5 好當我地係''基婆''...我5 搞基ga..!!)

我要從6 樓抄到2 樓,,共30 張,,抄死我la.....

生日都要甘辛苦......

唉......

終於抄完了....阿珠同水水都放la......

大家去M 記eat 野,,阿玉同我講''生日5 係大晒ga'' 跟住大家又跟住講,,

so 成個過程裡,,最多ge 係''生日5 係大晒ga..'' 同''5 生日5 係大晒ga''

ke ke .....>V<''

E 家好飽tim,,陣間都5 知點eat rice tim,,5 eat 就穿煲la.....

跟住,,坐273A 回家了......

今日,,我過左個好開心ge 生日day 阿......

 





訪客留言 (返回 ChoiKwan 的日誌)


蚊蚊 於 2005-10-07 10:24 PM 發表:
邪風你可以話你自己吾系扮晒野咩~~
  成日帶住個HA章集人名.. 吾系嘛?! HA都集到人地名..
 甘我系咪可以集你名牙? 我做HA都耐過你啦下話~~
    系丫.. 吾該你下次帶返個可以集人名既章先集人名丫吾該~~
              好多人會誤會架!  
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



________丫詩* 於 2005-10-04 09:23 PM 發表:
切--*
你點解要呷醋我點知你啊。。
你問你自己啦~

哈。
你唔好同我講果堆野係同我講喎,,
我並唔應為你有資格同我講囉。
別人受辱,,與我何干?
自己吃虧??我冇所謂啊~
好意?
更何況,,我唔認為某某人有好意播,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

丫詩,,邊個人有好意阿??
 
 
Posted at 2005-10-08 04:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



發呆中....邪風 於 2005-10-03 07:44 PM 發表:
唔好提士兵
做人做到佢咁,勁咩囉
想土好d人就用領袖生既權力去幫佢地
就算個個都憎我,我都唔會咁做囉,咁做法,到時佢無得做領袖生,d人又唔係唔理佢
我做好自己本份都有錯,又唔見佢同領袖生隊長咁講
領袖生d隊長仲惡啦
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yeah 於 2005-10-03 06:19 PM 發表:
先學會按捺情緒!?
 
咁請問你同蘇x wing 果d係咩啊~
 
培養感情??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

應該係"打是情,愛是罵也,,愛者罵多幾聲.."
 
Posted at 2005-10-08 04:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



笨文*∼呆 於 2005-10-02 09:26 PM 發表:
我想問
我點解要呷醋?

不要錯誤的詮釋別人的好意, 那只會讓自己吃虧,並且使別人受辱。 在不明所以之前, 先學會按捺情緒, 耐心觀察, 以免事後生發悔意。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
不要錯誤的詮釋別人的好意, 那只會讓自己吃虧,並且使別人受辱。 在不明所以之前, 先學會按捺情緒, 耐心觀察, 以免事後生發悔意。
E 句話好岩你lo,,
係米都亂說講,,
你都未知成件事係點,,就不分黑白的屈我,,
至從6年級比人屈過就好hate D 屈我ge 人lo,,
 
 
Posted at 2005-10-08 04:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



詩* 於 2005-10-02 11:26 AM 發表:
嘩嘩嘩,,
邪風你呷醋呀?
語帶嘲諷咁話啊?
阿君都未認你系度嘈乜野丫,,
都唔知你咁留意佢地做乜...= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係lo,,係lo,,
阿珠都未出聲阿,,
真係有D語帶嘲諷wo ,,
 
Posted at 2005-10-08 04:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



笨文*∼呆 於 2005-10-01 10:59 PM 發表:
無錯係唔關我事
我係到講一句祝你地幸福
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好無奈,,=.=''
Posted at 2005-10-08 03:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



威 於 2005-10-01 03:48 PM 發表:
係又點亞...
關你咩事亞..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



威 於 2005-10-01 11:38 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-10-08 03:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



笨文*∼呆 於 2005-10-01 10:35 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-10-08 04:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]