| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 9 月 15 日 星期六  |
| 2007-09-15 |
分類: 未分類 |
好耐無打blog
講番之前個幾日既事先
我係正式上堂第1日就遲到
超失敗囉
之後Miss Yeung要我每日係本手冊都寫住
''永遠不遲到''e句野
好鬼煩ar
10/9
我個日要留低上堂去到5點
但係我就完全唔記得左e件事
好綵個日有帶d錢係身遮
放lunch喇
本來約好左李慧娜and Joey
出去食左飯先番黎
but李慧娜話要去買書wor...
所以得我同joey去食
食完見仲有時間就上左佢婆婆屋企坐陣
之後就去上英文堂
係到教唱作歌&Rap
悶
12/9
今日又要留低
我,Joey&嚴淑'儀'
去左'又一成'食野
超多人ar個到
搵左好耐先搵到個位
食食下
見到我地班有4個女仔都黎食野
太多人喇
無辦法坐埋一齊
我想之後放lunch既話
最好唔好黎e到食喇
連搵個位都要咁耐
可能分分鐘會遲到添ar
13/9
今日除左中史好玩d之外
其他全部好悶
至慘就係全部都連堂
真係辛苦我對眼喇
14/9
今日要參加羽毛球隊選拔
點知去到深水埗站先發覺唔記得左帶球拍
番到去
Kate話佢放學仲要番屋企攞體育衫同球拍
咪叫佢順便攞多支番黎借俾我lor...
開始選拔喇
已經有一兩個月無接觸過羽毛球喇
有小小緊張
隻手又無力
d近網前既波
完全接唔到
睇黎今次入校隊既機會好渺蒙La
星期一就會公佈結果
到時我希望要既係'驚喜'而唔係'驚嚇'ar
|
|