唉~
今日真系黑仔啊~
系一個black sunday啊~
嗚嗚嗚~
我好好地拎個書包去洗啦~
咁就拎曬書包啲野出離啦~
放埋一邊~
點知當我要搵我個耳機個陣~
竟然發現~
我個耳機唔見左~
搵左好耐都唔見~
唉~
新耳機離架~
陰公~
可憐啊~
可憐~
咁都算啦~
當我黑仔啦~
點知~
當我今日要做功課個陣先發覺~
我個筆袋唔見左~
OMG~
無筆點做啊~
搞到我要拎我表弟啲筆離做~
煩啊~
我已經系第二次唔見筆袋啦~
難道真系~
一年唔見一次~
慘啊~
難道真系咁黑~
我記得我上個學期又系差唔多呢個時候唔見左一個筆袋啊~
好慘啊~
太過分啦~
嗚嗚嗚~
今日~
無無聊聊~
無野做~
Monique叫我睇完佢個Qooza之後~
我就一時興起~
又開翻個~
原因系~
我forget左之前個個Qooza~
so~
要開過個~
順便~
將自己既不忿發泄一下~
我整得好辛苦架~
我為左整好我個炎亞綸~
真系整左好耐先至配搭好架~
辛苦死啦~
【炎亞綸加油~
我都要加油啊~
返學好開心啊~
各位加油啊~】
|