10.21
2日既陸運會咁就完左lu...
有d唔捨得呀!!!=)
補打番呢2日先,
10.19
陸運既第1日,
我5點就要起身,
天都未光,好黑,
我跟大隊去天水圍運動場,
係出面練啦啦,
我地愈來愈好呀!!!
今年係我第1次參加100米呀,
好鬼緊張呀!!
不過最後都好,
唔駛包尾!!!^^
放左之後,練啦啦,
練到8:00p.m.
10.20
比賽既大日子la,
雖然最後我地Red Hse啦啦輸左,
但唔知點解一d都唔想喊,
仲好開心,
我同呀tine,w1ncy係咁搵人影相,
影左好多相,
但d相係人地到,
請同我影過相既,
麻煩send番相俾我,
MSN:[email protected]
|