今日第一堂上我主修的VA堂...
Miss講左幾多搞笑野
比我地成班人聽...
話說我地VA有素描,
咁我要一D例如:...
生果.飲品.零食去畫。
而果D野真係食得Ge...
咁我地的師兄師姐
又係用呢D架...
佢地有一次次每一張抬都要畫m&m
Miss畫有野做...
叫佢地自己畫住先
miss返黎...
就話竟然畫完可以食你地期待已久的m&m,
之後成班笑...原來食曬盒裡面果D m&m;)
而素描果D等素完先哈哈!!
仲有好幾次係...
杯面啦.生果啦.可樂啦.LemonTea啦...
清左...幾好幾好~~~
今日我同佢地食lunch好飽飽啦!!!
又叫左水牛pizza.我食左意大利肉醬焗飯~~~
原本以為AA制...
點知原來包一早比左$馬琳
請我地食飯...
By the way thank you!!!!
食完lunch之後要睇 <<火之鳥>>
原本以為唔好睇架...
點知真係幾好睇
正呀!!當我地睇完....
以為我地可以走,
點知原來有坐談會xdxd
之後仲有一個即時討論區...
比我地怕羞D人都可以問問題,
之後都有人問架....
我睇果D留言好笑到﹏
有D人冇段段打...
---「BB我愛你...」---
之後負責投影果個Del左果個留言xdxd
跟住又有留言留...
---「BB做咩Del我姐」---
果個del埋~~~
又留---「BB唔好封我啦!!」---
然後格左段時間又有人留...
---「快D啦我好急屎幾時放我?」---
又有人話---「好想返屋企!!」---
呢個坐談會真係好好笑
我笑到肚有D痛Tim呀xdxd
<<火之烏>>呢套話劇幾好笑...
幾有趣架~內容都好正!!
完全冇後悔睇左
~~~Yeah~~~ |