|
今日成7:55就起天身,多得李MISS,訓都未訓醒
反到學校,得TIGER反左...跟住文文→貝貝→阿旺→珈珈,JOEY,
鳥遲到,MISS都遲到,SO老師獎粒糖比我地食..幾好味!!!
聽個MISS UP到12:10...就放學LU!!!
跟住同鳥去食野,唉!(搵)食艱難,佢話15蚊以上既唔食...=0=''
幾經辛苦,終於去食餛飩公仔麵,15蚊...=~= ..
跟住去左千色遊雲,去左夾糖,我又買左幾條橡筋,唔錯!
我地又租排打,鳥又介紹我飲間巧巧味既珍珠幼茶,真係幾巧飲BO!!
我要走LA,又唔捨得,SO我地一路傾,一路反自己既屋企,睇下邊個快D,
點知佢快D...T~T''下次我一定會快過佢嫁...哈哈!!!!
|