哈哈...妹送葛圣誕禮物.真系好心機啦.畫到個圣誕老人甘靚..very nice 啊..
今日忙完都去咗沙田的....
好多人哦........
3點幾先翻到屋企!!跟住就去咗訓教..
超爽啊.發夢見到黃宗擇啊.哈哈哈哈哈....個夢真系好有新意.為免尷尬都系五講啦.搞到我媽咪叫我都五想起身.