昨天的事..
今天到珮家MAKE羅伯糕..
CROSS MIX::羅伯糕+豬肉乾
CROSS MIX::羅伯糕+紙赛.. SUSHI'''
生頭髮的擦膠..
. .Happy NEW Year. .
HE..HE..
頭先同啊吱、啊喳去咗DISNEY食
自助餐..
啊喳食緊一條超長芝士條.. _____________
米奇曲奇餅..
啊吱、啊喳生日..
DISNEY送咗張生日卡比佢地..
我就有li D禮物..
貼紙 + 毛巾糖 + 一支棒
好HAPPY~
SMAIL >V<
LOVE DISNEY..