好耐冇打過Blog~
今日又係勁凍既一日:
今日9點起身~刷牙,洗面,落街食早餐,10點番屋企........換制服~~~~~
11點搭小巴落去等咖哩同魚蛋~~等到11點半,等個陣時....有個police問我"你係唔係交通安全隊?"
(無奈中) 我答"係" 佢又話"努力做好D"
佢走左之後~我無奈左..........
跟住~由12點9操到2點~去考章啦.....勁緊張~.~
由2點3磨到3點9~跟住拎比佢睇...(排緊隊時,勁驚唔Pass) ..佢只係睇個鞋頭~(枉我磨左鞋身咁耐).....最後都係Pass左............
|