| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 25 日 星期二  |
| 第一篇文章!0! |
分類: 未分類 |
好開心丫^0^ 可以打到第一篇...功不可沒既係笨子-v-
唔該哂幫我整呢個blog..感謝
今日本來好開心..可以同fd玩同眼仔**
但係個死人上網係咁斷線-0-'' 遲d一定要轉左佢丫 怒. \ / .
希望有人會黎留cM -____-""
|
| 開飯時間`:2008-03-25 11:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝喔 Posted at 2008-03-26 11:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SUMLIN* 於 2008-03-26 09:50 PM 發表:
你有無同佢開過?!-V- 見到張相都驚啦 仲話開眼仔
|
網主回覆
我同佢開過丫-v-""
一陣比佢見到妳咁講''
佢夜晚走黎搵你嚇死妳...哈哈 Posted at 2008-03-26 11:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯..
謝謝 Posted at 2008-03-26 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
♀×",,Siu︴JaY 於 2008-03-26 06:22 PM 發表:
-v-庭庭b 上左來嚕@@
|
網主回覆
謝謝喔...
多D上黎..^_^ Posted at 2008-03-26 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SUMLIN* 於 2008-03-26 10:17 AM 發表:
haha=) 下次再開cam:) 同呀邊個開=_=
|
網主回覆
嗯""
妳同邊個開A_A
一定好好玩 Posted at 2008-03-26 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YL2kai;] 於 2008-03-26 12:46 AM 發表:
當然叻啦-3-!
呵呵-0-*
|
|
|
怡X) 於 2008-03-26 12:01 AM 發表:
cm -V- 做左第2丫=]
|
網主回覆
嘻...
謝謝 Posted at 2008-03-26 09:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YL2kai;] 於 2008-03-25 11:36 PM 發表:
我突然好有成功感._.v
|
網主回覆
知妳叻啦-__-" Posted at 2008-03-25 11:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|