| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 29 日 星期六  |
| 超辛苦既bbq =__= |
分類: 未分類 |
今日...我地去左bbq"" 話十一點半係city等...
我同栢去左打機... 我地好準時-3-'' 十一點半就到左city
點知...到得幾個人" ( d人一d都唔守時..我太乖了xD) 見佢地未黎...
我地就去左機鋪打機... (豬肉佬玩頭D好誇張* 笑死-__-)
等到兩點幾先到齊人-口-" 就去左蝴蝶灣燒烤.... 一去到..嘩= = 超多人
無爐燒野食=_= 等到6點幾... 我連早餐都未食T3T
仲要坐的去咖啡灣.... 終於燒到啦... 食得小小野*
就同栢..豬肉佬走左* 本來仲有一個人..但因為唔係好重要''' 所以省略xD
如果個個人有上黎睇...唔好嬲x]
跟住又去返機鋪打機-__- 就返沖涼訓教A_A
好彩無用洗面奶當牙膏... 哈哈
|
| 開飯時間`:2008-03-29 11:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
絕戀了的悲「銘」 於 2008-03-30 12:25 AM 發表:
真係好..可以去機鋪打機...一定好多女=/\=|||後悔無跟埋去
|
網主回覆
機鋪點會有女-口-* 你傻左= =? Posted at 2008-03-30 11:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SUMLIN* 於 2008-03-29 11:52 PM 發表:
O晒囉今日-_-真係勁無心情. 黃子樂唔見埋仲爽-0- 下次都係咪搞-___-
|
網主回覆
完全無心情燒野食..搞咁耐
好彩妳幫我燒左雞翼姐..哈哈哈
死黃子樂知我地唔見左..跑過黎搵我地-口-
下次都係唔好叫佢去..xD Posted at 2008-03-30 11:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YL2kai;] 於 2008-03-29 11:12 PM 發表:
cm-___________________________-v
今次醒左*v*
弓喜你=]
|
網主回覆
凸-__- Posted at 2008-03-30 11:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|