好耐冇打blog~哩幾日我覺得好攰~
唔知係咪仲未熟悉3E班的生活呢~
我覺得好唔自然,好唔舒服,好攰...我
係哩一班有好多感受:開心,唔開心,壓
迫,眼淚,笑容...等等~我開始唔清楚自
己係到做緊咩~好亂...哩幾日我開始對
3E感到厭倦,一到要返學的個日我就好
想有一個洞穴比我,唔知點解我唔上返
學..唔想入3E班房,,但我一定要入去~因
為我冇得反抗,我每日都會問自己點解唔
鐘意哩一個班房~點解會覺得攰,,可能係我
隔離果位陳朗登先生太過煩啦,我每日一返
到離都要比果位陳生艾我借功課比佢抄,我唔
借比佢就話我衰,話我 (你咪又係抄)~我根本就
唔算抄我有自己做嫁~我只係唔識做先借離抄~
而你自己做都冇做過就叫人借比你~咁都算啦~上
堂又冇啦啦大艾係到噪住我聽書,比人講2句就係到
發脾氣~又講埋一d我唔想聽到既野~都算啦再加上
今年冇啦啦多左好多科默書同小測,我已經好攰啦佢
仲要叫我同佢一齊出貓我緊係唔行啦(我唔想見家長)~
又比佢話我衰~係個一刻我真係好想大大力咁打佢一巴~
我唔明點解湛sir同miss 都唔調走陳朗登~我慢慢咁發覺
我就快可以入青山醫院~我身邊d人成日都問我你唔覺佢好
煩咩~我笞佢地可只煩呀~直情煩到我想一刀吉死佢~~我覺
得同湛sir,,miss好難溝通 而且冇bring野又要留堂,,我覺得好
辛苦我似忽然之間冇晒呼吸~~好討厭!!每日都係度等放學~只
有放學我先可以好好咁休息~不過我彩有money,吉姐,恩恩,敏儀
佢地陪住我~如果唔係我懇定係啊琦佢地面前收唔到聲,再加上冇
幾耐就要考試,再12月就放假仲要係我最唔like既聖誕節~~我真係
好攰,我"雲"唔返以前既我~~以前既我唔會好似依家咁嫁~唔會咁容
易艾攰,,唔會咁容易喊~好鐘意笑~但係依家既我好辛苦,,好似一個
雙面人咁~好黑人憎~好想打醒自己~~不過講返正題今日係國慶節
好可惜冇睇到煙花~~~不過要同大家講聲國慶節快樂~~~886!!!
|