.[[*幸福既聲音好似離我越黎越遠◆
+☆∴.愛情是沒有嬴家的結局
   我發覺從我愛上妳的那一刻起 ,, 就已經徹底輸掉自己 ┌┐[__+
Cindy0629
暱稱: 】|[.. "*水晶玲,".×|[]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我的一切..........
在祢 們的節日裹是不會...
12月的開始~~
雀仔!!!
miki,,獅子生日快樂~!...
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 122
今日人氣: 0
累積人氣: 1321
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 1 日  星期三   晴天
  

今日係國慶節~ 分類: 未分類

好耐冇打blog~哩幾日我覺得好攰~

唔知係咪仲未熟悉3E班的生活呢~

我覺得好唔自然,好唔舒服,好攰...我

係哩一班有好多感受:開心,唔開心,壓

迫,眼淚,笑容...等等~我開始唔清楚自

己係到做緊咩~好亂...哩幾日我開始對

3E感到厭倦,一到要返學的個日我就好

想有一個洞穴比我,唔知點解我唔上返

學..唔想入3E班房,,但我一定要入去~因

為我冇得反抗,我每日都會問自己點解唔

鐘意哩一個班房~點解會覺得攰,,可能係我

隔離果位陳朗登先生太過煩啦,我每日一返

到離都要比果位陳生艾我借功課比佢抄,我唔

借比佢就話我衰,話我 (你咪又係抄)~我根本就

唔算抄我有自己做嫁~我只係唔識做先借離抄~

而你自己做都冇做過就叫人借比你~咁都算啦~上

堂又冇啦啦大艾係到噪住我聽書,比人講2句就係到

發脾氣~又講埋一d我唔想聽到既野~都算啦再加上

今年冇啦啦多左好多科默書同小測,我已經好攰啦佢

仲要叫我同佢一齊出貓我緊係唔行啦(我唔想見家長)~

又比佢話我衰~係個一刻我真係好想大大力咁打佢一巴~

我唔明點解湛sir同miss 都唔調走陳朗登~我慢慢咁發覺

我就快可以入青山醫院~我身邊d人成日都問我你唔覺佢好

煩咩~我笞佢地可只煩呀~直情煩到我想一刀吉死佢~~我覺

得同湛sir,,miss好難溝通 而且冇bring野又要留堂,,我覺得好

辛苦我似忽然之間冇晒呼吸~~好討厭!!每日都係度等放學~只

有放學我先可以好好咁休息~不過我彩有money,吉姐,恩恩,敏儀

佢地陪住我~如果唔係我懇定係啊琦佢地面前收唔到聲,再加上冇

幾耐就要考試,再12月就放假仲要係我最唔like既聖誕節~~我真係

好攰,我"雲"唔返以前既我~~以前既我唔會好似依家咁嫁~唔會咁容

易艾攰,,唔會咁容易喊~好鐘意笑~但係依家既我好辛苦,,好似一個

雙面人咁~好黑人憎~好想打醒自己~~不過講返正題今日係國慶節

好可惜冇睇到煙花~~~不過要同大家講聲國慶節快樂~~~886!!!

發表時間:2008-10-01 11:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 17 日  星期日   晴天
  

兩個姪仔打架~好好笑~!! 開心 分類: 未分類

今晚我同屋企人食完飯一齊出去散步,

過咗一陣我大個果姪仔騫仔同第二個姪

仔創譽b一齊離公園散步,之後我大個果

姪仔騫仔知道我啊哥有psp game玩賽

車,就走過離玩賽車,但冇幾耐創譽b見到

我啊哥同騫仔玩psp game就走埋去~點

知比創譽b見到佢地玩賽車就去掙~兩個互

掙~點知騫仔掙唔到就喊啦~仲同創譽b講話

你唔好咁串呀x創譽講個陣仲拍創譽b個頭~

之後創譽b佢又唔底得騫仔拍佢個頭就一巴打

過去騫仔個額頭度~創譽b好like打人so佢都幾

打得,之後騫仔又喊啦~又雙手打創譽b佢,但創譽

b佢又連手連腳一齊打~我同我表姐,表姐夫係度笑

個唔停,以我表嫂同我啊哥合力張佢兩個分開,仲要一

邊笑住一邊分開佢兩個~我大表哥唔信佢個仔騫仔講

話你唔好咁串呀x創譽~唉!!!真係比佢兩個笑死我啦~哈哈~

  

發表時間:2008-08-18 11:31 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]