|
睇完文章,先比 c0mm3nt! 好ma?
|
2009-11-21 |
|
|
21/11/09 好鬼死凍丫... 我也不舒服了...  頭痛,,, 好似裂開咁!_! ------------------------------------------ 琴日...20/11/09 蕉常咁番學... 番都課室.... PaT...PaT 都未坐暖就要落去早會....  [重咩咁快落咗個寒冷警布信号]!_! 好凍wOw~ 隻腳不停"un"!`  番上課室了``......
(閱讀全文)
|
|
I Love c0mm3nt! Babiiiiiii |
                  
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 57 | »
|
|