今日
我要學彈琴
Haha!!!
XDXDXDXD
姐姐話
要彈scales
好煩家ma!!!
又要記
慘......
學完琴之後
我就去學英文
去旺角
一個名叫Meg既teacher
來教我
好悶......
想訓覺
仲要作文
又學野叫idioms
咩it is raining cats and dogs
悶......
好悶呀!!!
返到屋企
同弟弟玩大富翁
佢有好多錢呀
Money!!!
need money!!!