終於考完試喇
自由喇!!!
唔洗成日溫書
可以玩電腦
Haha!!!
XDXDXDXD 不過 Mummy 真係太好人喇...... 要我日日練琴 ......
不過
Mummy
真係太好人喇......
要我日日練琴
......
6:00~7:00
我同弟弟到會所
打羽毛球
好開心
我地有4塊拍
換來換去
食完飯之後
就睇Mr.Bean
睇到2:00am
先訓覺
XDXDXDXD
因為睇Mr.Bean
所以冇寫Blog
傻傻地