| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 10 月 13 日 星期四 |
 | |
|
痛牙!..><  |
|
尋日因為我地Quiz得太差~所以Ms Tsung就發嬲!><
點知佢今日番黎...又好似咩都冇發生過咁``=.=''
其實佢整埋晒個d咁既quiz~都幾無謂下!又難喎~
對我地黎講...溫左都唔會測得好嫁啦~>3<
Geog堂~Ms Poon番左黎lu..佢既心境都仲係咁後生!
ART畫個幅Ochid=3=''___..........難畫.........
lunch好慘牙!>3<''俾個波打中左~點解我咁好彩嫁!
Maths米又係咁..!Mr Tam用左半堂去同pinky訓話~
A.A.時段有dance睇~好....藝術下``=.=''
4點半番到屋企~要快d做功課囉...今日比平時多~
 |
| 刊登時間︰2005-10-13 08:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
~銀星~ 於 2005-10-15 10:56 AM 發表:
這只是你的想法~可能你真係咁唔好彩,,(豬頭是特別唔好彩的..^.^)
不過~你下次要小心d la~
!!爆原頭又俾個波打中左!!
一個字!!慘.......
|
|