)★╮小_.CinCin.=☆_Diary

珍重的_友誼``
要永記於心。。。。
真至永遠…
你的感覺......和我【一樣】嗎!?
Cinwon
暱稱: 小CinCin
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
係論壇睇倒...^0^笑死...
我番小學牙......-3-...
Singing Content
5太lunky..
...阿sir分店開張..唉...
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 47
今日人氣: 16
累積人氣: 2783
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 7 月 19 日  星期二 晴天

 

跑圈…好累呀! 感動

今日一早9點就要去彩虹道室內運動場到打波啦!

唉…累死我啦…無啦啦俾阿sir罰跳左2個圈青蛙跳…

無啦啦俾阿sir叫左我同一個人打11分…無啦啦俾阿sir罰輸左要跑圈…

無啦啦俾葉x民羅左我半條人命…不過好彩…我臨尾都羅左佢5個圈…

但係都唔夠佢羅得我多!>o<激死人啦!我一定會記住佢呢個衰人嫁!

打到1點~曾太帶我去大家樂食野~原本諗住2點到4點去打既…

點知去到見倒好多人喎~又得個一個場…所以咪唔打…走囉…

之後我就跟曾太番佢屋企~去到雯雯既屋企…就同埋盈盈一齊睇笑片``

雯雯幫我on左個icq~然後阿偉hi我喎~我又唔想打字…

咪叫雯雯幫我同佢傾囉…點知整整到變左佢地兩個傾…

睇住佢地傾icq真係好搞笑…笑死我喇!>o<哈哈~

4點半…雯雯佢地要去舅父屋企玩喎~所以佢地咪陪我一齊番屋企囉~

番到屋企~無野好做…又開始覺得生存係呢個世界上冇咩意義啦!-/\-''

都唔明嫁!點解我既阿媽係要麻煩過人嫁!仲要咁難頂…

唉…點解呀!點解我要有個咁既阿媽!我俾佢搞到好唔舒服~

佢俾左好多壓迫感我~其實我一早都知嫁啦~之但係先前我仲細呀嘛!

到左我依家…就快要係14歲啦!同我同年既人都free晒啦!

點解我仲要俾佢管住晒!去到邊都要搵人睇住!好辛苦!

日日係屋企冇節目個時~又唔俾人玩電腦!唔通成日都做功課咩?!

會傻嫁!我開住又唔係成日都玩!開住炸嘛!

以前你又玩得!玩幾耐都得!到依家你玩厭左啦!就黎管我!

我依家真係好燥呀!我好想有d節目…唔想見住佢!

好乞人憎呀!唔想留係屋企!呢個屋企令到我好辛苦呀!

好難受~我都唔算係最過份姐…但係咁樣好唔公平姐!

又唔俾我出街!又唔係我玩電腦!又唔俾d節目我!

成日都要我留係屋企!真係三步不出歸房咩!?

依呀…T~T我想喊呀!我唔悶得嫁…悶會令我好難受嫁!

點解要咁對我喎!唔知我仲要等到幾大先可以自由自在…

冇人監管呢…我呢個性格…點睇都唔似係鐘意俾人管住晒個d啦…

下話?唉…點解要咁對我…點解呀?點解?點解?>.<

憎死你!憎死我自己!憎死黃倩莛呀!>o<

刊登時間︰2005-07-19 07:42 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 Cinwon 的日誌)


Cathy 於 2005-07-20 12:04 AM 發表:
有時候....
有家人緊你係一件好事黎o架
唔好成日下下都話想死
有好多人想生存都生存唔到
其實你已經好幸福
起碼你可以學badminton, 你可以有好多零用錢, 你要咩, 你媽咪都買俾你
呢種生活好多人都想有, 但你偏偏無去珍惜
唔通你真係覺得自由係勝過一切??
有時候人太過自由並唔係一件好事
太過自由, 你就會更加鍾意出街, 唔鍾意係屋企, 咁你就更加容易學壞
你媽咪都係擔心你呢樣野
雖然你差唔多14歲, 但你仲未係一個大人, 有D野佢可能覺得你唔係咁清楚, 而且你無論幾多歲, 你媽咪都當你係細路女
不過無論點都好, 你媽咪始終都係你媽咪, 唔應該憎佢, 話晒佢都養到你咁大 
少少不滿就當然有d o架啦, 咪當俾面你媽咪, 忍氣吞左佢囉
如果仲係唔得o既, 咪同你媽咪講囉, 一係咪寫紙仔俾佢囉
你要知道, 好多人仲慘過你, 你只不過無左D自由o者,  又唔係無晒所有野, 自由遲早都會得番番黎, 依家只不過接受緊一D考驗o者, 好快就會過去o架啦
 
如果仲有咩事唔開心, 記住同我講喎, 我樂意同你分擔o架^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝晒你喔…/\/\~`
Posted at 2005-07-20 08:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Pirate 於 2005-07-19 10:06 PM 發表:
其實都只是一D想提醒你既野...
 
一:你快D做晒你D暑期作業啦...如果唔係遲D要趕就真係作孽喇
二:生存起呢個世界唔會冇意義  冇娛樂  都唔算係做人冇意義既
        就好似我上個暑假咁  日日起屋企打機  又係咪算有意義呢?
三:如果你阿媽冇煩住你  你又會點呢? 你係唔係會日玩夜玩呢?
        你可以一家齊齊整整已經算好幸福架喇
        好過我  我阿爸阿媽離婚  阿爺賣左鹹鴨蛋 
        我屋企  可以有我又得  冇我又得   有安全感嗎?
四:壓迫感係黎自好多方面  同埋係有得處理既
        你開心  你阿媽又要俾壓力你  唔開心 又俾壓力你  睇你點揀
 
我想你諗諗既...就係上面果四個Point
 
不過  我都想你努力去面對啊XD
 
by      Mr . Pirate
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你真係好既姐…成日都幫我諗d咁鬼深既野…
如果你要搵安全感…你就搵我啦…/\/\
我會盡量令你快幾嫁/\/\~多謝你個四個Point~
Posted at 2005-07-20 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]