| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|

| 2005 年 8 月 21 日 星期日 |
 | |
|
單打、雙打、團體賽…  |
|
今朝9點就去到球場~到左10點先打女單~我由9比1追番上去…結果都係輸左~17比16``
仲跌傷左隻右腳tim~都唔係好傷姐…個心傷d~喊左一陣…打電話搵人安慰…唉…
=/\=都唔識安慰人既…唉…搵錯人黎安慰~我岩岩喊完…打俾佢地…又喊過~=.=''
跟住去食晏~食完又番番去再打過…要打埋雙打~打完…贏左~全因我同昕昕既對手係阿漪同慰怡~
打完女雙…仲要飛去林士的打團體賽…開頭我地仲以為係混雙~
仲知原來係一場男單、一場女單、一場男雙、一場女雙、之後先有一場混雙~
點知我打女單個對手就係我今朝對個個~唉…又要輸啦…今次仲要累埋隊友tim~
好唔開心…自己輸就算啦!又要累人…好憎我自己呀!><打死我啦!
唉…我份人…真失敗…咁都輸…又咁岩整傷埋另外個隻腳…
打完男雙…\\我、雯、林、圖、民、熙//又要飛番去彩虹道打波啦!
我同雯都唔洗打既…係陪既姐…其他人就要打雙打…都贏晒~
原本諗住聽日溜冰嫁!><點知原來聽日都要練波…唉!練死啦!
我兩隻腳仲好痛呀!聽朝又要練波…唉…
 |
| 刊登時間︰2005-08-21 11:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Carol 於 2005-08-30 01:59 PM 發表:
唔好意思....
本來li個遊戲係for xanga user...但冇人可以俾我貼喇...
唔該哂...~
Blog Tag
* 遊戲緣起及玩法:
* Blog Tag遊戲,規則很簡單
* 開始遊戲的人出一個題目,在自己的blog上寫下答案
* 然後把題目丟給另外五個人,在文末附上這五個人的連結
* 並且到這些人的留言版上留下:「你被貼了。」
* 這五個被tag到的人,在自己的blog,,
* 引用(並附上連結)是從哪一個blogger那裡傳來的題目
* (這時候「引用」功能就很好用),然後寫下答案,,,
* 再去貼另外五個人。如此繼續下去。
* 遊戲規則::Game rule
* 1.被貼後,請寫5項個人怪癖
* 2.然後請再轉貼5個人
|
|
|
Cathy 於 2005-08-22 08:51 PM 發表:
唔洗太傷心喎....當欏多d經驗囉
如果未曾輸過...咁就唔知自己有咩錯架喇
可能下一次會吸取今次既經驗.....之後會係咁贏呢
|
|