琴日
成晚訓唔著'
唔知係唔係攬住佢訓 太開心了'
可能咁樣搞到我訓唔著'
------>(大家唔好諗Y野)<------
之後今日去東門行街 買左條褲比自己'
ThEn''
買左兩件衫 ''
一條裙一條皮帶''
一條頸鏈兩件嬲 仲有一個火機比佢=]''
當我同老金揀衫比佢個陣'
佢個樣都幾開心既''
但係我一問完幾錢''
即刻比錢買個陣''
佢個樣唔多開心''
問佢做咩個陣 佢話唔想我洗咁多錢''
但係只要佢開心 鐘意''
用多少少錢 其實都冇咩所謂既 =]''
之後同佢&老金去左遊樂場玩'
ThEn''
拎左好多公仔''
我自己拎左兩個(一個紅色大心心 一個獅子頭公仔)''
佢就 粉紅色大心心 海豚仔 好多好多公仔''
佢就勁開心''
雖然我同老金洗哂身上所有既錢''
但係都洗得好開心''
開心咪得囉=]
ThEn''
係羅湖火車站同佢影完相''
坐多陣''
我都趕住走囉''
臨走前 鍚左佢一啖''
佢個樣有點兒幸福''
我都好開心''
PS : 遲 D 先 POST相
|