2月26日
大家好! 我有個重大消息要講 ....... 就係 ...... 我現在用xanga去寫野
請大家就去這個網留言,睇我寫的野@@
http://www.xanga.com/clare228
2月19日
今日做左一件難以相信的 ... thing 連我自己
都覺得幾..... 勁 =_=
竟 ..竟...竟然 可以...........~踏左 4個鐘頭 單車
@~@嘩.... 不知幾....勁......tired 踏完好似....5....5
5係自己個隻腳! 嘩... 個隻腳 真係...真係... .
夠曬經典 點都好,我想你都無試過.........
2月3日
真係好sor呀!差5多有一個月無寫野啦@_@
其實我個心成日想:5知我個網係5係好5好睇呢,成日都無人留言
真係係心機打啦~如果大家想睇多D野,就多D留言啦,5留我就5
打嫁啦--咁你地好好想下啦88
新年快樂
好 我去左 仲影左
happy 廣州體操 好多
呀! 訓練" 相呀~
要睇? . . . . . . . . . 去我相簿啦@.@
11月30日
今日好開心囉~又多一個人入來啦! 你估下係邊個.....
何雙宜呀!不過我o林你地會5知係邊個~ 5.......我今日仲係學校個台到做話劇,有6c班d人囉~講住咁多先8
留言呀~~~