| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 5 月 22 日 星期一  |
勁唔開心阿....  |
分類: 未分類 |
本來冇咩野
但係放學放書洛locker
4個人用一個locker
本來3個人都冇位
但係christine係都要用我地個locker
我唔係好想
但係nicole同jasmine又俾喎
我唔俾都唔得啦
依d都係好耐之前既野
依加係冇位
佢仲張d書放係人地個locker到
人地個個都唔夠位啦
仲加
本來我諗住同佢搶
但係依加煩到人阿
我一直都驚佢咁做
依加真係
唯有我退出
一開始問佢要唔要
係佢話唔要炸
依加用我地個個
黑人憎
仲有阿
jasmine
個locker用你個name去搞架
俾阿sir知道加多左人
我仲走左
要死個個係你
唔係christine
|
|
|
yandyo 於 2006-05-24 08:03 PM 發表:
|
|
|
yandyo 於 2006-05-23 08:12 PM 發表:
Hello!!!>.<
我是茵茵啊!!!^-^
這個是我的日記:
http://blog.qooza.hk/yandyo
加我為好友啦!!!>.<
玩一玩這個啊!!!
係小水滴mero,係一種電腦寵物呢!!!
http://meropar.jp/
唔明就問我啦!!!!>_<
好啦!啦!!!!>_<
係咁多啦!!!!>_<
Bye!Bye!^-^
|
|