學校ge聖誕聯歡會..=D
同Bernice一齊番,,=]
原來都唔係好多人著校服姐- -
番到課室擺低d野,
影一陣相..

小婷, 我, Bernice
 
我同呀嘈

又嚟小婷

又嚟Bernice

''Merry Christmas''個字我寫架=P

好靚ge window decoration
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
影完就落去習隊去Hall睇Music Concert..
同Bernice坐=P
冇老師坐上嚟,,好Free x]
Choir人多多,, 唱歌勁細聲..- -
d Eng Drama又唔好笑,,
悶到呀..變左狂影相..

最後..頒個d課室佈置獎,,
1B攞亞軍,, 辛苦都係值得ge=]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
11點幾..終於比我地上課室..

班相

睇下Frances 同 Sabrinbrin食魚蛋食到個樣幾搞笑....XD''

其實得好少野食= =
但係Jelly都幾好食=]
d人'but'到爛曬- -
哈`我幾下就'but'左落隻碟度,,
仲要完整無缺tim=P
之後食熱浪=]
都唔辣ge- -
勁正xP食左好多xd''
我仲記得我以前細個..
食一塊就喝一淡水xD''
食飽飽去人地班房踩場=P`
第一就緊係去鄰居1A度啦
仲見到Miss Lee添-v-
影左d相=]

Miss Lee笑個時好得意呀=D

我地1B寫比1A ge邀請卡
1C, 1D有Music,,真係正!!`
但1C係度播X'mas songs- -
去到1D個時岩岩播到愛不疚,,正!!
呢d先似樣架嘛,, 流行曲最正`
唱Hymn book d X'mas songs仲唔夠咩= =
Hea完後..番課室玩遊戲..
一開始聽肺luck屎同Olive Two搞爛GaG,,都幾好笑-v-
之後玩開口中,,
唔好玩..so..好快轉玩大風吹- -
玩''Yim''左..
小學年年都玩- -
玩完..唔知點解mc叫人出去唱社歌,,
勁high!!`
2點度..就走人lu~
|