今日我去左盈屋企,連呀婆仔都去呀
點知無啦啦呀湯偉霖同權都上埋黎喎
開頭湯偉霖玩呀婆仔,又比野佢食
係佢走個陣重跟住佢tim><唔要我呀
我地之後重煮左公仔麵tim,食個陣好有家庭feel tim
我做囡囡,權做爸爸,盈做媽媽.哈哈
之後我同權一齊返屋企個陣,無啦啦呀婆仔佢<柯尿>
重有我地去到巴士站個到有216m,但係因為呀婆仔個pet
唔夠快放入籃,所以要等個下一班
返到屋企之後,我即刻開機,點知w-wish(W〜ウィッュ〜)
既主題曲KIZUNA∼絆(由日本新人
彩音唱既)down到完整版,好開心呀~~
|