放學後發生了不好的事...../
蚊**不要這樣!]
系公園度寫左巧多野"--
then要返歸..because雪+
雪落去先...我食埋野先落}〝
去公園度玩.....個度有千秋玩唷>W<
系度爭玩..早知吾同小儀講啦!(玩下咋)
有1次俾檬搖....勁大力..\
搞到我成個跌出落黎=="
幾鬼LOR牙*!
冇啦啦黎左2個兄妹..原來佢地想玩千秋
由於我....太過好人啦"
俾佢地玩..見到個細妹喊-___-
點可以吾俾!?
牙哥叫"彭汝豪/牙妹叫彭紫盈)-
個丫妹真得意..+眼大大
系緊系度發癲(禾自己1個咋)!!!
點知見到Key同豆啵.....then檬就講佢個.............啦
於是大家就去行動啦〝||
行行下..雪同小儀吾見到['
我..key..豆..檬4條友仔去行動........
keY同豆幫檬.....檬真系要巧THZ佢地*
其實有冇人..................呢?!
幾鬼狼狽丫!'
去M記度坐.........傾返頭先d野…
點知豆豆問D野......做D野)++
真系笑屎禾地啦..系緊玩個舊野/|]
幾鬼核突丫!!!!!!
夠鐘..走佬啦我!‥
返歸中途...有1個人問我野"
真系嚇屎同驚屎=]幾驚佢跟住我牙..
又系同1座樓喎><"
|