今日總以為會好似之前咁..冇乜野啦,,好好玩啦
但牙儀同細蚊兩個就..........有幾日係咁啦"真係唔想佢地再係咁
best fd黎嫁ma]]-點解要咁喎\\唔係我同你地鬧交...
都唔happy..為左你地**希望唔好再係咁啦
如果我自己都係有d唔好既野..我都會改///..
講完自己先講人..大家就大家...咁就ok嫁啦
唉.."真係驚咩咩........,,,/希望唔會啦
宜家真係希望個個都唔會再有野啦...
做4EVER best fD子////////
尼d小事唔好再影響到我地既感情啦
Hope:個個都做到..*(我更加會!)
|