唉..)今日就係最後一日做功課既時間
本身諗著去細蚊度啦..但因為佢牙哥係度..唔方便
之後就去左牙儀度啦..好忙牙"幫牙儀down powerpoint又down唔得><
真係玩野咩...唯有..啦//繼過一番的辛苦..終於將功課做哂啦
好開心牙.....綜科就....唉]]遲d先算啦就
係尼段時間..猛咁講唔想返學個d,,,,,,-0-唉
跟著細蚊返左屋企..得返我同牙儀//個陣我好悶牙
無無聊聊係度影相同亂寫野[""哈哈
之後就落左去啦..要buy咩啦\\後尾見到極晏
即刻衝返屋企..個陣我牙ma返左黎..俾佢鬧左幾句
車..]好彩我家姐幫我咩咋..如果唔係,,仲比人鬧多幾十句牙...................
之後就好多野做啦..幫完自己""就要等牙儀同細蚊send黎
幫埋佢地----好趕牙**
一諗返天日要返學..就/////////////////////,,,,,
|